recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 6eren ikke på webtv?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

6eren ikke på webtv?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andershede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 6eren ikke på webtv?
    Sendt: 03-December-2014 kl. 17:47
Hej, jeg har en pakke 2 hvor eks. 6eren indgår

Hvorfor er den ikke med på webtv på eks. iPad?
andre kanaler som er koblet på pakke 2 som News og andre er med.

Jeg havde engang fuld pakke, der var den med. Siden har jeg sagt nej til pakke3 og også SmartTV.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2014 kl. 19:22
det er et rettighedsspm. - nu skriver du absolut intet som helst om hvem du får tv fra eller noget som helst. så hvordan skal vi vide hvad der er i webtv og hvad pakke2 indeholder?
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2014 kl. 19:45
Man må formode at det er fra Stofa, da det står under "Stofa digital modtagere".

Jeg kan godt se 6'eren på WebTV på iPad.

Redigeret af Steen6400 - 03-December-2014 kl. 19:46
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andershede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2014 kl. 21:00
pakke 2 indeholder 6eren. Den er også på almindeligt tv, men altså ikke på webtv, og ja selvsagt stofa...
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2014 kl. 07:11
Og du har været inde i "Rediger kanaloversigt" eller hvad det nu hedder?
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andershede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2014 kl. 16:49
Ja. Den er der bare ikke.
Har skrevet til kundesupport nu.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2014 kl. 07:54
Oprindeligt skrevet af andershede andershede skrev:

Ja. Den er der bare ikke.
Har skrevet til kundesupport nu.

Hvor i Danmark?
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andershede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2015 kl. 09:22
Jeg fandt mit problem. Hele webtv appen skulle opdateres :) tak for hjælpen.
Til top
Simba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2015 kl. 19:46
Jeg kan så ikke se 6'ern på iPhonen, da jeg "kun" har pakke 3. Øh, skulle man så ikke kunne se de kanaler der bliver abonneret på? Har skrevet til Stofa som så kan fortælle mig at jeg kun er sat op til pakke 1, så derfor er der ikke adgang til 6'ern. Jeg bedes bare ringe til kundeservice, så skifter de med det samme. 
Problemet er bare at Stofa ikke ved hvad de skal gøre ved problemet, så jeg bliver sendt over til teknisk support!!! WTF...? Og et teknikerbesøg skulle skabe flere kanaler i mit Stofa app. på min telefon? Come on Stofa, den er I sku' da ikke i stand til selv at tro på!!!
Så efter at have brugt 1 time på at få løst et defineret og løsningsbeskrevet problem, er jeg så nød til at nøjes med hvad Stofa har lyst til at JEG skal have.
Kom lige ind i kampen og så se at få nogle rigtige mennesker ved jeres telefoner (og ikke børn!). 
Bedste hilsner fra
Steen
Loewe Individual 55 ISF kalibreret
Loewe SoundProjector SL
Loewe Highline Subwoofer
Digital Signal by Stofa (Zaptorfri)
Antenneforeningen Helsingør
Apple all the way
Til top
Simba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2015 kl. 11:17
Hej igen!
For god ordens skyld, skal det lige nævnes at problemet selvfølgeligt blev løst (af Stofa). Jeg var blevet nedgraderet internt i Stofa's system (til pakke 1) på et eller andet tidspunkt og det blev løst ved at Stofa selv lige opgradere til rette status. Det er ikke nemt, men de gjorde det sku'!  :-)
Bedste hilsner fra
Steen
Loewe Individual 55 ISF kalibreret
Loewe SoundProjector SL
Loewe Highline Subwoofer
Digital Signal by Stofa (Zaptorfri)
Antenneforeningen Helsingør
Apple all the way
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2015 kl. 19:44
(red.: skrev noget forkert)

Redigeret af bleed_blue - 05-April-2015 kl. 19:49
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu