recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iTunes vil slette min musik på iPhonen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iTunes vil slette min musik på iPhonen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iTunes vil slette min musik på iPhonen
    Sendt: 04-December-2014 kl. 22:03
Hejsa.
Jeg har tidligere styret min musik via iTunes ved at syncronisere.
Det musik, som jeg havde i mit iTunes-bibliotek er blevet syncroniseret med min iPhone.

Jeg har efterfølgende skiftet PC, og når jeg nu vil syncronisere, så vil iTunes slette alt indhold af musik og videoer fra min iPhone.
Det er nok fordi, jeg ikke har importeret musikken igen i iTunes fra mine medier mm.

Er det ikke muligt, at kopiere alt musik fra min iPhone til mit iTunes-bibliotek.

Lige nu har jeg et akut behov for at kopiere 2 x MP3 filer til min iphone, og uden at jeg fjerner alt det andet.

Håber på en god løsning.
iPhone 13, OS 15.3
Til top
miko Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2011
Sted: Nuuk
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2014 kl. 22:35
Har du prøvet "Detune", søg den på nettet. Den har virket på min mac.
Marantz sr7005 ud5005 Behringer A500 Dynaudio Focus 260 Focus 210c. Panasonic AX800
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2014 kl. 22:49
Tak for input. Det ser ud til, at det program, kan løse udfordringen. Gratis versionen klarer dog kun 100 stk. overførsler.

Kan det virkelig ikke lade sig gøre med iTunes eller uden man skal til lommerne?

Jeg har åbenbart dummet mig, ved ikke at kopiere mit iTunes-bibliotek inden jeg skiftede pc.
iPhone 13, OS 15.3
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2014 kl. 16:17
Det er jo meningen at man ikke må kopiere musik fra sin iPod/iPhone/iPad tilbage i iTunes.

Ellers var iTunes Store aldrig kommet i luften, da det var et krav fra pladeselskaberne.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu