recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Viaplay på PS3 "hakker"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Viaplay på PS3 "hakker"

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Samsung_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Januar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Samsung_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Viaplay på PS3 "hakker"
    Sendt: 06-December-2014 kl. 22:45
Go' aften

Jeg har et Viaplay abonnement jeg bruger via min PS3.

Det er som om, at adspilningen "hakker" - som om frameraten er for lav eller opdateringsfrekvensen af billedet er forkert.

PS3en er koblet til med HDMI til mit Samsung 8-serie 50" fra 2012 - det er ISF-kalibreret og afspiller alt andet video fejlfrit.

Det er ikke båndbredde der mangler - sidder på en 90/90 Mbit fiberforbindelse - og Netflix streamer fejlfriit i HD. TVet modtager signalet fra PS3 i 1280x720 @ 60 Hz (signal fra PS3 er typisk 1080p men ikke i Viaplay-appen).

Er det en fejl i Viaplay-appen eller i videomaterialet - eller er det en lokal opsætningsfejl?

Gode råd modtages med kyshånd :)

Vh

Christian
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2014 kl. 07:09
Har dit TV ikke også Viaplay app?
Anyway, så er det ikke lige et problem jeg kan genkende. Synes billedet kører fint nok. Men det er rigtigt, at Viaplay kun er 720p på PS3. Det er ikke en fejl. 
Til top
jonas47 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Juni-2010
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonas47 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2014 kl. 09:53
Har oplevet samme problem. Benytter selv streaming fra iPhone eller iPad til Appletv og det fungerer til gengæld upåklageligt. Det medfører dog at lyd kun afspilles i stereo, men mindes heller ikke, at der var surroundsound ved afspilningen på ps3. Måske er Viaplay kun i stereo?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2014 kl. 10:21
Viaplay er kun stereo. De har ikke 5.1 på nogen platform overhovedet.

Men Airplay er da ikke engang i 720p, vel?
Til top
benjamin larsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Maj-2016
Sted: kbh
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér benjamin larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2016 kl. 21:29
hej alle herinde brug for en hjælpende  hånd  jeg har en ps4 med en viaplay konto men billedet hakker har set et andet indlæg hvor skærm indstillinger skulle stå på auto hjalp ikke så håber der venlig sjæl herinde Smile og skal lige påpeges netflix er der ingen problemer med

Redigeret af benjamin larsen - 23-Maj-2016 kl. 21:33
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu