recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa WebTv: "Der opstod en fejl" !
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stofa WebTv: "Der opstod en fejl" !

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Cunae Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 08-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cunae Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Stofa WebTv: "Der opstod en fejl" !
    Sendt: 12-December-2014 kl. 00:45
Kan nu ikke mere se WebTv - efter at have installeret en opdatering af WebTv i dag (advis om en opdatering poppede automatisk op ved opstart).
Pc'en blev efterfølgende genstartet og browserdata slettet - uden effekt.
 
Genskabes sådan:
  • Starter WebTv via adressen http://webtv.stofa.dk/ - som svarer fint med forsiden med "Velkommen til WebTV".
  • Når jeg så herpå vælger menupunktet "TV" vises altid først denne meget sigende fejlbesked:
    ":( Der opstod en fejl".
    Bemærk at den kreative programmør har sat en sur smiley ind som start.
  • Fejlvinduet (kan kun) lukkes via et x i hjørnet.
  • Efter lukning vises siden med tv-afspilleren som normalt - men: der er ingen tv-kanaler i min oversigt at vælge blandt.
  • Normalt (dvs. indtil i dag) vil der være 40-50 måske flere kanaler da jeg har pakke 3 + ekstra i mit abo og min antenneforening (AN-TV) er et Stofa Fordelsanlæg.
 
Vælges menupunktet "TVGuide" - i stedet for "TV" - kommer samme fejl.
Vælges menupunkterne "Shop" og "Arkiv" kommer fejlen ikke.
 
Andre der oplever samme?
Nogen der har en forklaring og en kur?
 
På forhånd tak!
Panasonic TH42PZ800
Stofakunde: 1094345
Antennef.: AN-TV Aalborg
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2014 kl. 05:20
Der er mange fejl, dette er sakset fra driftsstatus:

Driftsinformation

Web TV opdatering

Forventes løst: 19-12-2014 08:00Oprettet: 10-12-2014 14:19

Der har vist sig at være visse vanskeligheder med vores nye webtv. Vores udviklingsafdeling arbejder på højtryk for at få løst problemerne.
Nedenfor er samlet en liste over de fejl man kan opleve i brugen af web tv lige pt. Vi opdaterer listen løbende.

Generelt – alle platforme:

- Startforfra: Man kan opleve problemer med, at ikke alle udsendelser vil starte forfra.
- StartForfra+ burde virke i langt de fleste tilfælde.
- Ved leje af film og brug af arkiv, er det pt. ikke muligt, at vælge at se udsendelsen på en Smart TV boks.

- WebTv på PC/MAC:
- Sort skærm af og til.
Bemærk: Webtv playeren fungere ikke på 64 bit browsere

Android:
- Virker pt. ikke på enheder med Android 5.0
- Virker pt. ikke på Oneplus One telefoner
- Ved login opdateres favoritlister og kanalfilter ikke så man kan risikere at disse ikke er korrekte. 

Mvh
Stofa

Til top
Viby Sjælland Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Viby Sjælland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2014 kl. 08:26
WEB-TV virker under Firefox men ikke explorer.
Jeg ved ikke om alle funktionaliteter virker, men alle kanaler i pakken er med ved Firefox.
Ved Explorer får jeg enten at vide ej logget på eller der sker ingenting og jeg har kun stofakanale op Uptown alle andre kanaler er væk
Til top
Cunae Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 08-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cunae Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2014 kl. 15:56
Tak pomfrit og Viby - jeg syntes ikke at "min" fejloplevelse specifikt var listet i Stofas driftsstatus; derfor valgte jeg indlægget/forespørgselen.
Og ja, jeg bruger IE.
Jeg konkluderer at jeg kan lukke mit indlæg og gør selv følgende:
-venter tålmodigt til Stofa melder at udviklerne har rettet de kendte fejl - og har testet dem!
-anvender i mellemtiden en anden browser - måske er de mest irriterende fejl ikke oplevet i Crome/Firefox e.l.
Panasonic TH42PZ800
Stofakunde: 1094345
Antennef.: AN-TV Aalborg
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu