recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - optagelser på panasonic dmr-bct83 optager
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

optagelser på panasonic dmr-bct83 optager

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2014 kl. 19:51
Jeg har en panasonic bluray recorder og jeg har brændt en del og jeg har ikke oplevet de problemer du har. Jeg konvertere mine optagelser til HG
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2014 kl. 20:14
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Jeg har en panasonic bluray recorder og jeg har brændt en del og jeg har ikke oplevet de problemer du har. Jeg konvertere mine optagelser til HG
Hvordan konverterer du det egentlig?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
pomse Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-December-2014
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pomse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2014 kl. 22:15
Ok, jeg har været inde i menu og ændre til langsom brænding og auto fjernet kapitler da det alligevel ikke er noget jeg bruger og aldrig har brugt.

Overførte blueray film nr. 4 her til aften fra min harddisk og den fungerede fint, så 50% har været ok nu.

Jeg prøver lige at se om det andet med kapitler og langsom brænding har hjulpet. Ellers prøver jeg HG.

Tak for tippet
Til top
pomse Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-December-2014
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pomse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2014 kl. 22:19
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Jeg har en panasonic bluray recorder og jeg har brændt en del og jeg har ikke oplevet de problemer du har. Jeg konvertere mine optagelser til HG
Hvordan konverterer du det egentlig?

På harddisken hvor du vælger at afspille film der vælger du option på din fjernbetjening. Så kommer der en menu frem der vælge du edit, en ny menu kommer frem og du vælger file conversion. I denne menu vælger du så HG i recording mode Wink
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2014 kl. 00:19
Når du vælger et program at optage i tv guide så kan du også vælge at konvertere. Så konvertere den automatisk efter den er færdig med at optage
Til top
pomse Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-December-2014
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pomse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2014 kl. 10:27
Det lyder rigtigt fedt at man kan gøre det på den måde. Jeg skal til at se en af de film nu som hakkede i DR. Lod den stå i nat og overspille til HG. Håber at det virker Smile
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2014 kl. 11:04
Oprindeligt skrevet af pomse pomse skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Jeg har en panasonic bluray recorder og jeg har brændt en del og jeg har ikke oplevet de problemer du har. Jeg konvertere mine optagelser til HG
Hvordan konverterer du det egentlig?

På harddisken hvor du vælger at afspille film der vælger du option på din fjernbetjening. Så kommer der en menu frem der vælge du edit, en ny menu kommer frem og du vælger file conversion. I denne menu vælger du så HG i recording mode Wink
Det var lige det, som skulle til. Takker.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
pomse Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-December-2014
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pomse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2014 kl. 17:47
Indtil videre virker HG også for mig, tak for tippet gutter Big smile
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu