recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nyheder overskrift og indhold
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

nyheder overskrift og indhold

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobiasl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: nyheder overskrift og indhold
    Sendt: 15-December-2014 kl. 07:51
jeg ved ikke om jeg er den eneste men syns jeg kan se jeg ikke er, så virker det oftte som en nyhed bare skal skabe klik med en EB overskrift og en mere eller ligegyldige teks. specielt  er der jo de kente apple rygter nyheder som dog er ved af være længe siden men kommer jo nok når vi nærmer os juni.


man kan jo kige her http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=11923&zoneid=5
ingen svar fra Morten til de mange kommentare  hvad gør recorder som andre sidre ikke gør skal det ikke være danske kvalitet nyheder eller er det bare en døds dømt drøm der ikke vil kumne løbe rundt uden klik ?

spøre fordi jeg læste den her http://politiken.dk/oekonomi/gloekonomi/ECE2480021/morten-bay-hvis-jeg-havde-penge-ville-jeg-investere-i-batterier/
man tro jo næsten det er 2 forskelig der skriver den så plus til Morten for den ved godt det er en artikel men bare noget af kvaliteten kunne måske overføres 
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2014 kl. 12:04
Jeg er ikke helt sikker på, hvad det er du mener præcist. Er det artiklerne, måden de er skrevet på, eller er det overskrifterne du påpeger?

Generelt set synes jeg recordere.dk kommer rimelig heldigt ud af deres overskrifter. Ja der er ind imellem svipsere, hvor man må tage sig til hovedet. Men der er langt imellem dem, synes jeg.

Indholdsmæssig, så tror jeg specielt Morten er temmelig fokuseret på, hvilke marked det er han skriver til. Faktisk synes jeg har han en rigtig god stil. Ja, engang imellem kan man mærke han skriver om områder der virkelig interessere ham selv, og så bliver det langt, meget langt. Men han slipper godt afsted med det, pga. den måde han skriver på, hvor andre skribenter ville have tabt en person som mig længe inden.

Du nævner en artikel på recordere.dk og angiver, at der ingen svar fra Morten er. Morten SKAL ikke nødvendigvis svare. Det er rart når man kommentere direkte til ham eller hans artikler, og han så svare. Men jeg vil tro, at hvis han skal svare på alt, så kommer mængden af artikler til at se helt anderledes ud, og måske endda også kvaliteten af dem. Så det er nok en opvejning og prioritering der gør det.
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobiasl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2014 kl. 12:29
Det er primer overskrifterne spicelt med apple når det kommer dog er det blevet bedre. men vile være bange for det er miletidrid. men var efter den her http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=11923&zoneid=5
Den her er også et godt exsempel den kunne EB også have gjort http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=11953&zoneid=5

syns bare det er en skarm når han blog og ting til politiken kan være så godt
men kan da være jeg ikke er målgrupen og det mere er sovs og katofler grupen recorder er til " ikke ment som noget dåligt" har bare indret sig syns jeg
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2014 kl. 15:11
Tobias - Jeg tror det mest er dig, der forventer en overskrift skal sige meget mere. Det er svært på ganske få ord. Jeg erkender, der er røget et par smuttere ind imellem. Men jeg synes ikke dine eksempler er nogle af dem. 
Det er selvfølgelig bare min mening.

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2014 kl. 15:39
Jeg synes generelt, at Morten Bay skriver nogle fornuftige artikler, men på det senestensynes jeg, at hans overskrifter er blevet upræcise og meget eb-like. Kan sagtens følge Tobias, men mener faktisk ikke, at de nævnte er de værste han har lavet!
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2014 kl. 15:43
Overskrifter i eller på et medie, bruges jo som blikfang for, at vi læsere skal kigge nærmere på emnet.
At det så ikke i nogle tilfælde lige er, som den enkelte synes det burde være.
Tja, sån't er livet, som de vist siger på svensk. Smile
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu