recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2 x Sonos Play1 eller indbygning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

2 x Sonos Play1 eller indbygning

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6971
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2014 kl. 15:29
Play 1 kan ikke bruges sammen med en forstærker.
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2014 kl. 13:07
Beklager at det virkede lidt uklart
 
Løsningen med 2xPlay1 kom på banen efter en snak med Hifiklubben - man får også et Deezer abb på et år med ved køb af dem, Deezer vil således blive primær kilde her
 
Alternativet er 2 indbyggede højtalere i loftet, med min gamle forstærker sat til - kilden vil her være Telmore musik + fm + usb
 
Jeg er med på at Play1 kun kræver strøm og ikke forstærker - men om jeg skal lave strømkabler eller trække køjtaler kabel er min verden same shit...
 
Vi har et højskab hvori forstærkeren kan stå = "usynlig" ledning op til loftet og så ned der hvor de indbyggede højtalere skal sidde
Til top
dkscan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dkscan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2014 kl. 13:28
Det gjorde straks tingene klarere. Jeg vil klart anbefale løsningen med de to Play-1. Min entré indenfor Sonos startede faktisk med to Play-1 til køkkenet, som erstattede et eksisterende combi-anlæg. Det har vi ikke fortrudt et sekund. Men pas på, Sonos er stærkt vanedannende :-)
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu