recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slettede filer på Synology DS214+
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slettede filer på Synology DS214+

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stonefox Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stonefox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Slettede filer på Synology DS214+
    Sendt: 17-Januar-2015 kl. 23:02
Hvis jeg sletter en fil på min DS214+, men ikke har trykket på "Tøm papirkurv" hvordan restore jeg så filen igen.  Jeg kan ikke finde frem til hvor disse slettede filer ligger på harddisken ?

mvh

Steen Mikkelsen
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2015 kl. 23:40
På det enkelte drev skal du kigge efter #recycle deri ligger de slettede filer under det samme hieraki som inden de blev slettet, det er bare at fiske dem ud derfra
Mvh

René
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2015 kl. 01:40
...men det forudsætter at man har slået Recycle Bin til for den pågældende folder, hvilket vist ikke er standard, så man skal selv huske at gøre det.
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
stonefox Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stonefox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2015 kl. 09:47
Tak for svaret.
Skal jeg også aktiver "Begræns adgang til kun administrator"  ?

mvh

Steen Mikkelsen
Til top
Ehlz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 23-Januar-2012
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ehlz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2015 kl. 10:17
Oprindeligt skrevet af stonefox stonefox skrev:

Tak for svaret.
Skal jeg også aktiver "Begræns adgang til kun administrator"  ?

Det bestemmer du jo selv. Kommer an på hvor mange brugere du har. Her hos os har vi 5 brugere med forskellige rettigheder. Hvis man begrænser papirkurven til administrator sikrer man sig at andre ikke ved en fejl kan slette filerne under #Recycle. Så ja, efter min vurdering bør du gøre det!

/Ehlz


Redigeret af Ehlz - 18-Januar-2015 kl. 10:17
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu