recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVBLogic på WHS2011: EPG MCImportXMLTV fra Win7 PC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVBLogic på WHS2011: EPG MCImportXMLTV fra Win7 PC

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
stavn Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stavn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DVBLogic på WHS2011: EPG MCImportXMLTV fra Win7 PC
    Sendt: 18-Januar-2015 kl. 18:52
Emnetitlen er måske lidt kryptisk.

Historie:
Har gennem mange år kørt WMC på Win7 med MCImportXmltv som EPG import sat til fjernsynet i stuen. Min HDHomerun har været sat direkte i HTPC'en pga WIFI issues. Jeg har længe haft kopieret optagelse til en folder på Windows Home Server 2011 som Plex media server kunne sende ud over netværket.

Ønsker:
Jeg vil dog gerne droppe HTPC/HDHomerun i stuen. Istedet vil jeg bruge Plex direkte på fjernsynet og XBox. Jeg vil også gerne schedulere optagelse på flere klienter.

Situation:
Jeg har jeg nu flyttet HDHomerun ud på lokalnetværket og sat DVBLogic op på mit Windows Home Server 2011, med TV Source og Connect. Jeg har installeret addin for at hente TimeFor.TV guide ind i DVBLogic.

Problem:
Jeg savner udvidet data fra MCImportXmltv (fotos og serie info mm.) MCImportXmltv understøtter ikke WHS2011, men jeg forestiller mig at jeg kan lade MCImportXmltv køre videre på Win7 HTPC'en og bare overskrive DVBLogic EPG data med det som MCImportXmltv har genereret.

Mvh 
Jan


Redigeret af stavn - 18-Januar-2015 kl. 18:53
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu