recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bluetooth Hovedtelefoner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bluetooth Hovedtelefoner

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
henrys100 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-Juli-2008
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrys100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bluetooth Hovedtelefoner
    Sendt: 19-Januar-2015 kl. 20:45
Hej 
Elgiganten har i denne uge tilbud på et par Sony Mdr-1RBT, ved i om de bare kan sættes til en stationær pc, de skal kun bruges når jeg spiller og høre musik, men ved ikke om det virker og hvordan det virker når det er bluetooth?


Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2015 kl. 20:55

Hvis PCen har Bluetooth så kan de jo bruges, det kan de også uden, men så skal der anskaffes en Dongle. Det vil virke, men lyden er bedre med et kablet Headset, så til musik vil det foretrækkes med kabel.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
henrys100 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-Juli-2008
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrys100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2015 kl. 21:00
Vil godt ofre lidt for lyd, for at slippe for alle de kabler. Kan du evt henvise til en dongle der kunne bruges og vil der forekomme "lag" når jeg spiller? på forhånd tak.. Smile
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2015 kl. 21:10

Hvilken er bedst, tja der er et hav af dem og til et hav af priser, en billig kan være god, ligeså en dyr.
Forsinkelse, ved det ikke har kun prøvet det til lyd.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 11:20
Hvis de benytter sig at traditionel bluetooth og du vælger en profil med god lydkvalitet, typisk A2DP, så vil der forekomme forsinkelse på op til over 100 ms. Derfor lyd over bluetooth ikke velegnet til spil. 

Det vil være noget andet hvis du kan finde en hovedtelefon der benytter en anden enkodning, som fx AptX.
Til top
henrys100 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-Juli-2008
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrys100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 21:23
okay tak for svarene, der er lidt at tænke over.
Til top
Dhokahai1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2015
Sted: aaaaaaaaaaa
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dhokahai1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2015 kl. 14:15
Jeg ejer selv H6 og kunne måske være interesseret i en trådløs version, men jeg har endnu ikke oplevet on-ear hovedtelefoner, der ikke giver mig ondt på ørerne efter et stykke rid.????
Til top
Dhokahai1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2015
Sted: aaaaaaaaaaa
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dhokahai1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2015 kl. 10:30
Oprindeligt skrevet af Dhokahai1 Dhokahai1 skrev:

Jeg ejer selv H6 og kunne måske være interesseret i en trådløs version, men jeg har endnu ikke oplevet on-ear hovedtelefoner, der ikke giver mig ondt på ørerne efter et stykke rid.????










_________________________________________________________________
You can get score highest marks in Testking Six Sigma Green Belt dumps exam using and test cfa course king which are prepared by top certified professionals, Tabor College ccna wireless training; both are marvelous in www.the-bac.edu
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu