recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee web-tv Android problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee web-tv Android problem

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
svend1111 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-December-2013
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svend1111 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee web-tv Android problem
    Sendt: 20-Januar-2015 kl. 20:00
Er der andre der har problemer med at afspille yousee web-tv over en Android boks..?
På min mobil er der kun lyd og ingen billede..
Det er sket efter ny opdatering af app..
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 20:15

Kører fint på Android Tablet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Vinkender Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vinkender Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 20:16
Ligenu syntes jeg at yousee play har problemer generelt. Problemer med at logge på, og når du endelig er kommet på går det laaaaangsom. Sikkert performance problemer grundet håndbold :-)
Men ellers virker det fint på min Android mobil og tablet, men har samme problem som dig på min Android minix NEO X8H plus. Dvs. Lyd med sort skærm.
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 23:10
Yeps - det samme påmin Android minix NEO X8H
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu