recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan lukkes...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan lukkes...

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan lukkes...
    Sendt: 21-Januar-2015 kl. 09:38
Min kammerat søger en 360 slim og jeg har lovet at finde én til ham. Det må meget gerne være en 250GB men ellers er der ikke de store krav. 

Kom frisk med bud. 

PS: Kunne være fint hvis det var omkring Aalborg så jeg kan afhente, ellers skal den sendes.

Redigeret af Jakabov - 29-Januar-2015 kl. 09:33
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2015 kl. 09:33
Søges stadig. 
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Status: Offline
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2015 kl. 09:36
Har du set min tråd fra idag?

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=138140&title=s-kmpe-xbox360-pakke-sennheiser-ps3-sony-head
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2015 kl. 09:56
Ja det har jeg men den bliver for dyr tror jeg. Han har en 360'nu men af de gamle og vil egentlig bare gerne have en med hdmi så der er ikke behov for 50+ spil osv. 
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Status: Offline
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2015 kl. 09:59
OK. Denne har jo også kinect, men det er ikke sikkert at han har brug for det heller? Det var ellers oplagt når den nu står i hjallerup. Det er tæt på :)
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2015 kl. 10:09
Måske men tror vi satser på at finde en pakke med maskine + evt få spil til en 600-700 kr. Formoder ikke at din er i det prisleje? :-) 
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Status: Offline
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2015 kl. 10:18
Sorry. Det bliver for lavt :)
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2015 kl. 10:18
Helt i orden. :-) 
Til top
thesos Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thesos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2015 kl. 11:23
Jeg har en fat model men med HDMI og den er billig hvis det kunne have interesse, den er i øvrigt malet pænt sort. Den er nærmest ikke brugt den har nok været tændt under 100 timer hele sit liv.
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2015 kl. 11:29
Tak for buddet, har dog gang i et par forhandlinger på dba lige nu så vender evt. tilbage hvis det ikke lykkes. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu