recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - low budget upgrade. (SUB)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

low budget upgrade. (SUB)

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Danni Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-August-2009
Sted: Odense , Fyn
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2015 kl. 19:23
Oprindeligt skrevet af helljohn helljohn skrev:

Jo da hvis du kan finde noget større i samme kvallitet og her mener jeg ikke pris.

Havde en Focal electra sw 1000 sub til 16k før og den fik voldsomt stryg af den lille til halv pris ;) og det var en 13 tommer 



Hehe nej kigger dog heller ikke kun på prisen :P

Synes faktisk det er lidt af jungel og finde rundt i, bliver næsten mere forvirret nu mere jeg prøver og læse og tjekke op på diverse subs på nettet..

Havde du ikke boet helt oppe i Aalborg ville jeg nok ha slået et smut forbi til en kigger/lytter på den sunfire hrs-8 du har stående.
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2015 kl. 19:30
Du må ud og høre nogle :)

Der findes rigtigt mange gode subs men problem er at de koster eller så kan man ikke få dem i Dk

Som fx Jl audio Fathom eller Rythmik men igen de koster ;) og fylder.

Den nye Monitor audio gx 15 er også en god sub
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
Danni Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-August-2009
Sted: Odense , Fyn
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2015 kl. 19:34
Oprindeligt skrevet af helljohn helljohn skrev:

Du må ud og høre nogle :)

Der findes rigtigt mange gode subs men problem er at de koster eller så kan man ikke få dem i Dk

Som fx Jl audio Fathom eller Rythmik men igen de koster ;) og fylder.

Den nye Monitor audio gx 15 er også en god sub

Ja så meget skal jeg slet ikke op og bruge, det jeg prøver på er og finde "bang for the buck" til max en 7-8k
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2015 kl. 19:41
Håber du finder en der passer Smile
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2015 kl. 21:53
Kig lidt nærmere på EarthQuake.

SLAPS systemet gør at de kan levere et seriøst tryk og gå kælder dybt trods deres "små" kabinetter.

Deres minime P12 går ned til 18hz....

Har selv haft 2 stk stående og de gjorde det fandme godt..!!



Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2015 kl. 22:28
Strecker, af ren nysgerrighed, hvorfor skiftede du? - og til hvad?

Kan se i din biottråd du er gået over i deres supernova serie Wink


Redigeret af Steve Jones - 28-Februar-2015 kl. 22:28
Til top
Danni Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-August-2009
Sted: Odense , Fyn
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2015 kl. 22:54
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

Kig lidt nærmere på EarthQuake.

SLAPS systemet gør at de kan levere et seriøst tryk og gå kælder dybt trods deres "små" kabinetter.

Deres minime P12 går ned til 18hz....

Har selv haft 2 stk stående og de gjorde det fandme godt..!!

Den kigger jeg da lige på takker :)
 

Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2015 kl. 06:59
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:


Strecker, af ren nysgerrighed, hvorfor skiftede du? - og til hvad?

Kan se i din biottråd du er gået over i deres supernova serie Wink


Jep, jeg opgraderede til topserien.

Supernova'erne er bygget op på samme måde som minime, men bare med mere af det hele..
Så hvis man er glad for minime modellerne, så vil man ELSKE supernova udgaven

Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2015 kl. 09:30
Jeg overvejer deres Cinema Grande effektforstærker. Den skulle eftersigende være et bæst!

Deres Minime fik også en fin anmeldelse på Nerds - hvorimod Velodyne, som havde deres storhedstid på denne side med diverse "anmeldelser", fik en noget mere lunken.. så det er godt at høre Nerds er inde på noget af det rigtige.
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2015 kl. 09:36
Ja det er noget af en kleppert den effekt..!!!!

Har haft både Velodyne og SVS hjemme til test da jeg skulle købe subs, og de kunne sgu ik levere det samme som EarthQuake, selvom vi snakker subs til 13 og 14.000,-
Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 843
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2015 kl. 08:00
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:


Har haft både Velodyne og SVS hjemme til test da jeg skulle købe subs, og de kunne sgu ik levere det samme som EarthQuake, selvom vi snakker subs til 13 og 14.000,-

Er det Minime P12 du referere til her? Jeg skal nemlig til at købe sub inden for de nærmeste par måneder og har kig på enten SUB1x12 fra XTZ eller Earthquake Minime P10 el. P12...


Redigeret af Schulz - 02-Marts-2015 kl. 08:01
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2015 kl. 08:10
jep det er minime p12 jeg snakker om..
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu