recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2 PLAY til Samsung S4 virker ikke i live tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV2 PLAY til Samsung S4 virker ikke i live tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV2 PLAY til Samsung S4 virker ikke i live tv
    Sendt: 12-Februar-2015 kl. 17:07
Tv2 Play   

1 For det første æder den data af sig selv , enda helt uden man se noget som helst , fik en regning fra mit mobilselskal ang forbrug af 12 GB Data som deres app havde brugt i baggrunden helt uden at se noget som helst, det er sku for dårligt...

2 For det andet appen bør virke til Den Nyeste Android version 5.0.1 på marked pt. og lige for at melde ud, havde jeg før version 4.4.2 Kitkat som det heller ikke virkede på, både live tv samt den brugte data i baggrunden....

3 Det er som sagt enda en Mobil telefon som TV2 Play selv siger inde på deres hjemmeside virker på TV2 Play .... Telefonen er en Samsung S4 GT-I9506.    Det syntes jeg er meget meget dårligt når de selv skriver at det virker på den...

4. De skulle tage at Kigge lidt på Hvad Yousee Play bruger i deres app, da den som sagt virker uden problemer , Det kunne de helt sikke lære noget af....
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu