recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af ny optager til YouSee.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af ny optager til YouSee.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
njh53 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Marts-2013
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér njh53 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af ny optager til YouSee.
    Sendt: 18-Februar-2015 kl. 13:39

Hej i gruppen. Min gamle yousee optager, er ved at være gammel og træt og jeg overvejer på den baggrund at købe en Samsung BD-H9800N som afløser for den - og så jo samtidig får en indbygget Blu-Ray afspiller med i købet.

Mit spørgsmål er - er det et fornuftigt valg? kan man se alle YouSee´s kanaler med den - også de kodede (jeg har kort og modul).

Jeg har set at Panasonic også har en lignende maskine, men den ser ud til at koste næsten kr. 2.000 mere - og er vel ikke meget bedre??

MVH, Niels H.


Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2015 kl. 15:29

Med Samsung kan der jo ikke som på Panasonic optages på BD/DVD. Min nuværende Samsung kører fint, dog er de noget tid om at hente EPGen, andre har det sikkert også på samme måde.
Med Panasonic er der skrevet om nogle problemer med optagelse af bestemte kanaler, men det var vistnok en fejl fra kabel udbyderne, har ikke oplevet det med Samsung.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
njh53 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Marts-2013
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér njh53 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2015 kl. 20:04
 - og ingen problemer med YouSee kompatibilitet? eksempelvis på de kodede kanaler?

/Niels
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2015 kl. 20:12

Hvilke en af dem.? Samsung.? Det er en Nordic model, så den passer til vores brug.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu