recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til Navigation/radio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til Navigation/radio

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2015 kl. 18:43
Men som jeg ser det er det et kabel der er monteret i anlægget. Det vil sige at kablet ligger og roder når man ikke bruger det. Havde håbet på at man kunne sætte det til på fronten, og fjerne det når man var færdig.

Kan godt se det er billigere i Tyskland, men man får nok lidt svært ved at få det monteret når man har købt det der.
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2015 kl. 18:46
Hvilken bil har du?
Normalt trækker man kablet ind i handskerummet så det ligger der i.
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2015 kl. 18:48
Det bliver nok en Hyundai I30 det skal i.
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2015 kl. 18:58
Hvis du skal have det monteret, burde du næsten køre ud til en forhandler der gør sig i bil- hifi/styling. Så kan du få en samlet pris på det hele, men det løber nok hurtigt op.

Du har ikke noget familie eller venner der gør sig i sådan noget?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2015 kl. 19:13

 
Oprindeligt skrevet af pipper pipper skrev:



Hvordan er det i grunden med den navigation man har på ens android telefon.
Er de altid opdaterede?

 Der kommer med jævne mellemrum opdateringer fra Google.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2015 kl. 22:26
Kunne godt tænke mig denne her som der blev linket til. Men gu ved om den kan styres med de knapper der er på rattet?

http://www.pioneershop.dk/produkter/277-bilradio/5968-pioneer-avh-x5700dab/
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2015 kl. 23:46
Du skal bare have sådan en her Link
Til top
Puma Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Puma Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2015 kl. 01:58
Hej Pipper

Jeg havde en sådan pioneer dobbelt DIN enhed i min forrige bil det fungere super godt og har alle de faciliteter som jeg har i min nye bil med indbygget navigation via en 7 tommer radio, CD, håndfri, diverse APP skærm derudover kan den også afspiller DVD kræver dog at bilen holder stille før du kan se DVD på selve hovedenheden, men der kan også tilsluttes skærme til bagsæderne som kan afspille DVD under kørslen. Pioneer leverer montageramme designet i ramråd med flere af se store bilmærker sådan det på ingen måder ligner noget eftermonteret udstyr.

Så alt i alt kan jeg kan give mine bedste anbefalinger til disse Pionner enheder som efter min menig lang overgå de små sugekop / beslag monterede enheder om det så er TomTom eller Garmin og samtidig pyntet disse typer jo ikke lige frem i ens bil og ofter ses placeret ulovligt i frontrudens synsfelt. Samtidig er typiske ikke dækket ved i indbrud i bilen fordi de ikke betragtes som fastmonteret udstyr.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2015 kl. 09:51
Oprindeligt skrevet af Puma Puma skrev:


Så alt i alt kan jeg kan give mine bedste anbefalinger til disse Pionner enheder som efter min menig lang overgå de små sugekop / beslag monterede enheder om det så er TomTom eller Garmin og samtidig pyntet disse typer jo ikke lige frem i ens bil og ofter ses placeret ulovligt i frontrudens synsfelt. Samtidig er typiske ikke dækket ved i indbrud i bilen fordi de ikke betragtes som fastmonteret udstyr.

Nu er det jo ikke muligt at montere en stor Pioneer radio med sugekop. Men det er jo muligt at installere en sugekop model, så den ikke sidder med hverken sugekop i forruden eller har kabler hængende løst.

Pioneer slår ikke TomTom i Navigation med Livetraffic.

Pioneer laver nogle lækre enheder, men deres navigation er ikke det bedste og det koster mange penge at holde det ved lige medmindre man piratkopierer sine kort.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2015 kl. 21:20
Radiomanden_ Hvor ofte er Googles "opdateringer med jævne mellemrum " ? ? Da jeg skrottede Google,som primær GPS for et par år siden kom der efter sigende opdateringer i bedste fald ca 1 gang om året . Og det er simpelthen for sjældent ! Derudover var navigationen nogle gange utroværdig sammenlignet med en dedikeret GPS . Efter at have prøvet Garmin, TomTom og Navigon faldt valget på den sidste . Jeg har tilkøbt Navigon,som app til min mobiltlf med 4 kort opdateringer om året - kan bruge den i Europa uden datatrafik - nemt flytte til ander biler , MTB osv . Men Googles navigation kan da snildt vær forbedret på alle punkter siden jeg stod af . . ?
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2015 kl. 21:41

Sidder ikke og tæller hvor ofte, men jar haft telefonen i omkring 18 måneder, og der vel kommet 4 eller 5 opdateringer, hvad de så har været ved jeg ikke, det står der ikke noget om, det kan være hvor som helst i verden.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu