recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen EPG i Mediaportal efter timefor.tv er lukket
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingen EPG i Mediaportal efter timefor.tv er lukket

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mumitrolddk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 76
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mumitrolddk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ingen EPG i Mediaportal efter timefor.tv er lukket
    Sendt: 28-Februar-2015 kl. 18:56
Min EPG er tom i Mediaportal.

Jeg har tidligere hentet informationer fra timefor.tv, men nu er mit abonnement udløbet - og jeg kan ikke forlænge det, da de stopper med at udbyde den service ultimo 2015.

Jeg havde en ide om, at jeg i stedet kunne trække på informationerne fra min tv-udbyder (ComX), men jeg kan ikke få det til at virke, så det bliver hentet ind i Mediaportal.

Er der en vejlig sjæl, der kan hjælpe mig med lidt opsætningshalløj der?

Jeg ved ikke om det gør det store, men jeg anvender HD Homerun som tv-tunere.


Med venlig hilsen

Mumitrolddk
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2015 kl. 20:06
Se tråden om timefor.tv led efter webgrap+ plus
Mvh BS
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2015 kl. 20:28
Min har fejlet i en uge med importen, jeg fornyede den i går d. 27-2-2015, vil gerne give de "mange" penge for de få måneder. Det kan du da også gøre, vil jeg tro. Jeg fornyede den via. denne adresse: http://dk.timefor.tv/pro/koeb
Der står godt nok i toppen at de lukker, men der er betaling midt på, og den gik igennem. Jeg var logget ind pga. cookies hver gang jeg gik på siden, så log ind først og brug linket bag efter. Jeg brugte PayPal

MVH

Redigeret af rasmuzzen - 28-Februar-2015 kl. 20:30
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu