recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købe Kindle fra Amazon.de
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købe Kindle fra Amazon.de

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Købe Kindle fra Amazon.de
    Sendt: 01-Marts-2015 kl. 16:35
Jeg var lidt i tvivl om hvor jeg skulle placere denne post. Håber det er det rigtige forum.

Jeg er på udkig efter en Amazon Kindle i Paperwhite udgaven. Hvis jeg bestiller den fra Amazon.uk bliver det 1200 kr.

Men har så opdaget at den er på tilbud hos Amazon.de til 99 Euro. Hvilket bliver 740 kr plus forsendelse. Hvilket er en del billigere. Problemet er, at de vil ikke sende den til Danmark.

Jeg har så muligheden for at sende den til min bror i Holland og få den på den måde.

Men kommer lidt i tvivl om der måske er en grund til de ikke vil sende til Danmark.

Kan der være noget med den version fra Tyskland der kunne give mig problemer?


In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
RasmusW Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2010
Sted: Aalborg, DK
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RasmusW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2015 kl. 08:56
Såvidt jeg ved kan du kun bestille fra Amazon.com direkte til Danmark. De håndterer også told og moms og osv.

Men hvis du har mulighed for at bestille en fra et andet land og få den sendt via en adresse deri (amazon.co.uk, amazon.de), så skulle det ikke give problemer. Jeg kender flere der har Kindles fra UK.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu