recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee Slutdåse "DKT mm-4-65"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee Slutdåse "DKT mm-4-65"

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
FlemmingenP Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-Februar-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FlemmingenP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2015 kl. 17:22
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Hvordan så med TV? en stueantenne er jo helst ikke noget, vi snakker om i dette forum - du ved en såkaldt "digital antenne" - nu får jeg nok nogen over nakken, når jeg skriver sådan noget!Big smile

Da jeg kvittede yousee for 1 år siden købte jeg sådan en her. Den ligner i hvert fald: http://www.triax.dk/FindProduct/ProductDetails.aspx?product=%7B0FA9C582-BC31-4485-BFEE-62F98123E4EC%7D

Med den kan jeg se alle dr's kanaler, men indtil videre kun på et tv. Jeg overvejer at sætte den fast på altanen og så trække ud til alle 3 tv. Ellers ville jeg bare købe diskrete stueantenner til de to øvrige tv. Jeg skal lige tænke over det, da disse to er for gamle til at modtage digitalt signal. 
Generelt vil jeg undgå løbende faste abonnementer. Det er for dyrt for mig, og jeg har ikke brug for 40 kanaler. 

Med venlig hilsen

Flemming
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2015 kl. 17:31

Der er vel ingen der har brug for så mange kanaler, men kun at have DR, er for lidt, der er ikke meget der man gider at se, heldigvis kan man jo så selv blande sine kanaler fra udbyderne, hvad det angår er boxer måske bedst, dog kan man også fra kabel udbyderne, problemet er kun at man skal have grundpakken for at kunne få de kanaler man i øvrigt ellers vil have.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
FlemmingenP Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-Februar-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FlemmingenP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2015 kl. 17:34
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Der er vel ingen der har brug for så mange kanaler, men kun at have DR, er for lidt, der er ikke meget der man gider at se, heldigvis kan man jo så selv blande sine kanaler fra udbyderne, hvad det angår er boxer måske bedst, dog kan man også fra kabel udbyderne, problemet er kun at man skal have grundpakken for at kunne få de kanaler man i øvrigt ellers vil have.

Jeg har faktisk ikke brug for andet end DR. Har jeg mere, så sidder jeg bare og bruger tid på alt muligt lort. 

Mvh Flemming
Med venlig hilsen

Flemming
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2015 kl. 17:44

Jeg ser heller ikke mere TV, end hvad DR 1 og 3 kan udfylde tiden med, men der er mere at vælge imellem, med DR kan det ikke blive til mere end højst 2 aftner om ugen med det de udbyder.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2015 kl. 08:26
Oprindeligt skrevet af FlemmingenP FlemmingenP skrev:


Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Hvordan så med TV? en stueantenne er jo helst ikke noget, vi snakker om i dette forum - du ved en såkaldt "digital antenne" - nu får jeg nok nogen over nakken, når jeg skriver sådan noget!Big smile


Da jeg kvittede yousee for 1 år siden købte jeg sådan en her. Den ligner i hvert fald: http://www.triax.dk/FindProduct/ProductDetails.aspx?product=%7B0FA9C582-BC31-4485-BFEE-62F98123E4EC%7D

Med den kan jeg se alle dr's kanaler, men indtil videre kun på et tv. Jeg overvejer at sætte den fast på altanen og så trække ud til alle 3 tv. Ellers ville jeg bare købe diskrete stueantenner til de to øvrige tv. Jeg skal lige tænke over det, da disse to er for gamle til at modtage digitalt signal. 
Generelt vil jeg undgå løbende faste abonnementer. Det er for dyrt for mig, og jeg har ikke brug for 40 kanaler. 



Har selv droppet antennen fra Yousee, og vi klarer os med Apple tv og chromecast til at se DR på vores tv. Det kan være et alternativ til at opstille nye antenner :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu