recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan slettes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan slettes

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Simsalabim[DK] Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 618
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simsalabim[DK] Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan slettes
    Sendt: 01-Marts-2015 kl. 21:18
Jeg overvejer at sælge min hjemmebio, herunder følgende dele:

Arcam FMJ AVR 500, black (receiver). Købt i april 2010 for ca. 20.000 kr. hos TLC Broadcast. Der er 5 års garanti fra Arcam, så noget garanti på den endnu. Kraftfuld og virkelig en god lyd - også til musik. Kvittering haves self.

Lissau, 234 cm tabtension, dvs. 106", white flex (fjernstyrret motorlærred). Grå alu kasette. Købt i april 2008 for ca. 14.000 kr. hos AVPrecision (Otto).

Optoma HD82, black (projektor). Købt i maj 2010. Nypris 15.000 kr.

SVS PB12-NSD, charcoal black (subwoofer). Købt i november 2008 hos Lsound. Nypris 4.500 kr. En virkelig kraftig basse. Med den får man virkelig meget bund for pengene.

1 stk. Audiovector Si6 C Avantgarde Arrete, sort piano  (centerhøjttaler)

2 stk. Audiovecor S C Super (benyttet som fronter pga. indretning, men er egentlig begge centerhøjttalere)

2 stk. Audiovector KX, sort (baghøjttalere)

Derudover er der en del kabler fra bl.a. Naim og Supra, men det kan følge med de enkelte dele.

Er der nogen der har et (kvalificeret) bud på, hvad man kan få de enkelte dele i dag? 

Hvis der er bud til nogen af delene er de selvfølgelig også velkomne, men jeg garanterer ikke at sælge, da jeg ikke har taget den endelige beslutning om at sælge endnu.


Redigeret af Simsalabim[DK] - 02-Marts-2015 kl. 19:02
Til top
Simsalabim[DK] Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 618
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simsalabim[DK] Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2015 kl. 19:02
Jeg har rykket tråden til køb/salg/bytte-delen:

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=138861&title=v-hjemebio-bla-arcam-lissau-audiovecto-mv

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu