recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor ofte skifter I projektor?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvor ofte skifter I projektor?

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2015 kl. 20:59
Oprindeligt skrevet af submaniac submaniac skrev:



....

Så på 16-17 år 4 projektorere. Der er sket meget synes jeg. Blu Ray som kilde har virkelig betydet meget for os med projektorsetup.

 
Er stadig på min første (tw3200) efter knapt 4 år. Tror bare jeg sætter en ny lampe i i løbet af året, i stedet for at købe en ny. Er helt enig i af kilde materialet er meget afgørende på en projektor. 100" afslører en masse detaljer som man ikke ser på 42" selvom begge er 1080p og kildematerialet er det samme.


Redigeret af Trumle - 06-April-2015 kl. 21:00
Til top
fyrholm Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 14-Maj-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fyrholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2015 kl. 21:54
Oprindeligt skrevet af Himan Himan skrev:

Jeg har lige kort læst om crt-projektor. Ikke at jeg rigtigt overvejer at gå den vej, men der kan rigtig nok være mange timer i dem :-) og på eBay koster de ikke alverden.
Fremover holder jeg mig nu nok til projektorer nærmere de 5000,- frem for 15.000,-.

Jae og så er der jo lige det med billedkvaliteten...
Du skal op i en ustyrlig masse penge , hvis du skal matche billedkvaliteten fra en god og vel justeret CRT maskine med en digital....
Jeg har endnu ikke set en digital der kan Wink

Koldby


Redigeret af fyrholm - 06-April-2015 kl. 22:44
Hvad er en hjemmebiograf uden god lyd?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu