recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony Ultimate eller Touch
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Harmony Ultimate eller Touch

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pil-babz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2008
Status: Offline
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pil-babz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony Ultimate eller Touch
    Sendt: 22-Marts-2015 kl. 08:56
Hej! :-) 

Jeg har pt. en Harmony Touch remote, som jeg er glad for..
MEN.. Det eneste issue jeg har er at den ikke altid fanger signalet hvis jeg ikke peger direkte mod boksen(typisk Yousee boks eller Popcorn hour).

Jeg overvejer derfor at opgradere til Ultimate modellen, men er der nogen der har erfaring med den? 
Derud over syntes jeg det kunne være smart med App til Iphone(smart og brugbart er ikke nødvendigvis det samme).
Mine spørgsmål er:

Fanger den signalerne i et tv møbel? 
Kan jeg blot købe en hub(700,-) og bruge min nuværende Touch, eller er Ultimate remote at foretrække?

Og eller hvad i har af fordele og ulemper.. :-) 

På forhånd Tak! :-) 

NB: Hvis nogen sælger deres Ultimate, er jeg interesseret. 

Andreas
             Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2015 kl. 10:23
Jeg skal ikke kunne sige om din touch kan arbejde sammen med hub, men jeg kan fortælle at den hub æder alt. Jeg har endnu til gode at misse et signal..
Fra remote til hub er via wifi, så den kan bruges i hele huset.
Fra hub til enhederne er både Bluetooth og ir mm, det kræver en "ren" signal vej (eller ihvertfald ir). Men den sender et pænt signal ud.
Dertil kan man tilkoble en blaster, som udvider signal området.jeg har trukket min mini blaster op på en baghøjtaler og har derfor perfekt "signal" vej. Men tror stadig de er ret effektive
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2015 kl. 10:37
Min Touch har "kaldt på hub".

Men synes iøvrigt ikke jeg kan genkende beskrivelsen med at den er dårlig til at fange ir signalet. TV'et fanger kommandoerne uanset hvilken retning Touch'en har, også vinkelret.
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2015 kl. 13:49
Du kan sagtens nøjes med at købe hubben til din Touch, det har jeg gjort og det fungerer perfekt
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
Pil-babz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2008
Status: Offline
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pil-babz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2015 kl. 17:06
Så hvis jeg har alle mine enheder i tv bordet så vil de kunne fanges hvis hub placeres ovenpå bordet? :-)
Problemet med at fange signal via ir med Remoten er mit eget problem. Der er et bord i vejen osv. Men min Onkyo og pana tv æder den også overalt. :-)
Men der er vel lidt opgraderinger ift. Ultimate remoten? Eller er det den samme? - så vidt jeg kan se er der små forskelle. :-)
             Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 17:03
Ved godt det er lidt Off Topic, men sniger alligevel et spørgsmål ind.

Kører med en Harmony One på nuværende tidspunkt, er meget glad for den, dog er den lidt langsom mellem tastetrykkene.

Hvordan er jeres erfaring med Touch modellen?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 17:26
Touch er hurtigere end One!

Til gengæld er touchskærmen røvirriternde til tider..
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu