recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDhomerun & PVR software - CPU krav
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDhomerun & PVR software - CPU krav

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aiszaxs Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Juni-2012
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aiszaxs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HDhomerun & PVR software - CPU krav
    Sendt: 01-April-2015 kl. 15:19
Hey!

Jeg har erfaring med hvor meget energi plex media server kræver for at transcode, men hvorledes ser det ud med IP tv via HDhomerun.

Jeg tænker på at bruge NextPVR, og derved optage til min NAS. 

Kræver det meget energi ? Eller ville jeg sagtens kunne nøjes med at bruge en G1610T (HP gen8 micro server) ? 

på forhånd tak!
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2015 kl. 20:40
Transcode til hvilken kvalitet og fra hvilken kvalitet.
.....
Til top
aiszaxs Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Juni-2012
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aiszaxs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2015 kl. 21:33
Eks. avi eller mkv til MP4. 
Men generelt tager det meget cpu power at optage via nextpvr?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu