recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Thrustmaster spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Thrustmaster spørgsmål

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Thrustmaster spørgsmål
    Sendt: 25-April-2015 kl. 17:25
Jeg har igennem længere tid ledt efter et rat & pedal sæt til ps4. Nu hvor Project Cars er tæt på er jeg ved at nå min deadline.

Fanatec ville jeg gerne have fat i, men vil ikke betale såååå mange penge for det heller.

Så jeg er igen begyndt at kigge på thrustmaster. Mit spørgsmål er om man kan udskifte pedalsættet på alle thrustmaster sættene eller hvilke man kan med.

Nogen i særligt anbefaler?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2015 kl. 22:03
du påtænker at købe deres t3pa sæt som addon? - prøv at læse på thrustmaster.com. Der står de passer til alle T-serie Rat.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2015 kl. 17:28
Det var mere fordi jeg umiddelbart syntes at pedalsættet til T300 ser skrabbet ud. Men med en pris på 3000kr, så bør det være iorden. Lader dog ikke til at bremsen har modstand.

Og med et merkøb på ekstra pedalsæt, så er jeg bragt tilbage til Fanatec.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2015 kl. 18:43
ellers er der vist ret mange der modder dem. Især G27 sættet fra Logitech. Synes jeg har læst en del forumindlæg blandt andet på simraceway.com og andre steder at der er en mindre industri omkring forbedring af alle de her pedalsæt.
(så nørdet er jeg heller ikke at det er noget jeg giver mig i kast med)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu