recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech universal remote
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Logitech universal remote

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
snoopy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér snoopy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2015 kl. 16:40
Jeg har lige anskaffet mig en Harmony Ultimate og er lidt skuffet.
Først vil jeg sige at den virker som den ska. Men skal tit lades op og touch-skærmen har langsom response, særligt når jeg bruger tal tastetur på skærmen. Også ærgeligt at man ikke manuelt kan lære taster fra en anden fjernbetjening. For eks:

Når jeg bruger blu-ray vil jeg gerne skrue op for lyden uden at skulle tilbage til min receiver for at gøre det, men vil bruge volume knappen til lyden, selvom fjernbetjeningen står på blu-ray.

Så kan man oprette aktiviteter for at kunne gøre noget der ligner.
Men det ønsker jeg ikke at bruge, da mit udstyr ikke står på standby hele tiden.

Syndes heller ikke den ligger så godt i hånden.

Deres remote bibliotek er til gængæld godt.

Har også en Philips SRT9320, som også har farve skærm. den holder strøm i lang tid, og skærmen er hurtig til at reagere.

Skiftede fordi Philips glemte kommandoer engang imellem og den kunne ikke klare min pioneer remote.

Men ellers vil jeg gerne sige, at med logitech kan jeg nøjes men en fjernbetjening.

Vil sige med bedre batteritid og lidt bedre respons fra skærmen ville jeg være tilfreds



Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2015 kl. 16:54
Aktiviteten "se film" betyder at du kan bruge vol på hamony til reciever. Ellers er den ikke sat rigtigt op.

Bruger aldrig talknapper, men de indlæste kanal logo thumbnails.

Redigeret af Kampus - 27-April-2015 kl. 16:56
Til top
snoopy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér snoopy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2015 kl. 18:46
Aktiviteten "se film" betyder at du kan bruge vol på hamony til reciever. Ellers er den ikke sat rigtigt op.

Bruger aldrig talknapper, men de indlæste kanal logo thumbnails.

Bruger ikke Aktivitet, kun til tv.
Bruger taster til andet end kanal rundfart . På smart tv og tekst tv



Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2015 kl. 19:18
Så udnytter du ikke Hamony's potentiale. Hvorfor i alverden laver du ikke en aktivitet med "se film", så BD afspiller tændes, reciever tændes og indstilles til rette indgang, TV tændes og indstilles til rette indgang.
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2015 kl. 19:29
Oprindeligt skrevet af snoopy snoopy skrev:

Jeg har lige anskaffet mig en Harmony Ultimate og er lidt skuffet.
Først vil jeg sige at den virker som den ska. Men skal tit lades op og touch-skærmen har langsom response, særligt når jeg bruger tal tastetur på skærmen. Også ærgeligt at man ikke manuelt kan lære taster fra en anden fjernbetjening. For eks:

Når jeg bruger blu-ray vil jeg gerne skrue op for lyden uden at skulle tilbage til min receiver for at gøre det, men vil bruge volume knappen til lyden, selvom fjernbetjeningen står på blu-ray.

Så kan man oprette aktiviteter for at kunne gøre noget der ligner.
Men det ønsker jeg ikke at bruge, da mit udstyr ikke står på standby hele tiden.

Syndes heller ikke den ligger så godt i hånden.

Deres remote bibliotek er til gængæld godt.

Har også en Philips SRT9320, som også har farve skærm. den holder strøm i lang tid, og skærmen er hurtig til at reagere.

Skiftede fordi Philips glemte kommandoer engang imellem og den kunne ikke klare min pioneer remote.

Men ellers vil jeg gerne sige, at med logitech kan jeg nøjes men en fjernbetjening.

Vil sige med bedre batteritid og lidt bedre respons fra skærmen ville jeg være tilfreds

Hvis du ikke opretter aktiviteter har du reelt ikke noget at bruge en Harmony remote til, Hele konceptet er baseret på aktiviteter. 

Oprettede du en aktivitet for at afspille blu-ray ville din a/v reciever automatisk skrue op og ned for volumen
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2015 kl. 19:44
Forstår ikke argumentet for ikke at lave aktiviteter, men din problemstilling råber på at du opretter... en aktivitet :-)
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2015 kl. 13:44
Hvis du gerne vil skrue op/ned for lyd på bluray gennem TV'et, kan du ikke bare "lære" den det?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu