recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opsætning af sub
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opsætning af sub

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
K_J Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-August-2014
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2015 kl. 10:48
Jeg har ikke lyst til at sætte en ekstra sub ind eller en fysisk meget større, så må jeg nok bare nøjes eller skifte den ud til noget andet til ca. samme pris.

Jeg har i dag modtaget min min remote og kørt en enkelt EQ via subben. samt prøvet mig lidt frem med fasevending, uden at ændre andet.

Jeg mener faktisk at min receiver skrev at min sub var reversed i forhold til mine elac højttalere sidst jeg kørte en omgang audyssey. Men da jeg i første gange satte mine elac på som fronter med b&w baghøjttalere sagde receiveren også at et eller andet var reversed. Om de var front eller surround ved husker jeg dog ikke, men "problemet" forsvandt da jeg købte et par elac til surround også.

Hvordan indstiller jeg nu det hele korrekt, nemmest muligt.

Når jeg prøver med fasevending på remoten til sub så er 0 og 180 næsten ens, 270 forsvinder sub lyden næsten og på 90 er den kraftigst.
Sætter jeg den så bare til 90grader, køre en EQ på sub via dens egen EQ og derefter audyssey på receiveren eller hvordan griber jeg det an, så jeg ikke skal bruge hele dagen på på opsætning og i stedet kan bare bruge 1time, nye solen og smide en film på i aften.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu