recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spilbokse og streaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spilbokse og streaming

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2015 kl. 09:49
Nu vrimler det ikke med spilleboksentusiaster herinde, men med de bidrag her så det vist lidt 50/50, hvad der er bedst?
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2015 kl. 10:27
Jeg valgt Xbox One på baggrund af deres media player, jeg er så i mellemtiden blevet meget klogere på den og syntes den er fuldstændig ubrugelig, men sådan er det jo...
Jeg er yderst tilfreds med selve konsollen, den fungere fint.
Glæder mig til Windows 10 og sam-spillet mellem de to enheder.! 
Jeg syntes også controlleren til xbox er bedre end den til PS, men det er jo en smagssag.! 
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2015 kl. 11:07
Nu hvor det ser ud til, at Xbox også bliver en egentlig mediebox til optagelser, så får den måske et fremspring?

Redigeret af tonice25 - 11-Maj-2015 kl. 11:08
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2015 kl. 12:03
Med 4K Blu-ray, så er der måske en grund til at vente lidt med køb?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu