recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V:Pioneer KRP600A
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V:Pioneer KRP600A

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2015 kl. 10:55
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

De skal erstatte det teknisk svarende og ikke hvad det kostede fra nyt.

Jeg har været ude for det samme med en computer, og jeg antager at man bare må acceptere at det er sådan, men personligt synes jeg det er noget svineri at forsikringsselskaberne arbejder med hvad jeg vil kalde dobbelt afskrivning. Først nedskriver de værdien fordi der har været en teknologisk udvikling der gør at tilsvarende nyt er billigere. Herefter fratrækker de en afskrivning for alder ud fra dén pris - og procentsatsen for dén afskrivning er højere på visse typer varer, især computerudstyr men elektronik i det hele taget. De foretager altså nedskrivning begrundet i teknologisk udvikling - to gange.

(I min egen situation var beløbene ikke så store under alle omstændigheder at jeg gad gøre det store nummer ud af det).
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu