recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - VPN til Netflix i udlandet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

VPN til Netflix i udlandet

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2015 kl. 08:59
Oprindeligt skrevet af Jonas_R Jonas_R skrev:

Ja det er din eksterne ip.

Umiddelbart så skifter de den vel kun hvis du slukker eller genstarter modemet?

Ellers kan du få en dns service hos no-ip.com gratis eller 14 dages trail hos dyndns.org


Jeg fik det til at køre i går. Umiddelbart skifter ip'en hos yousee kun hvis mac adressen på pc'en ændres eller hvis modemmet har været slukket i mere end 72 timer. Testede det på min iphone ved at slukke for wifi og VPN tændt så den kun kørte på 4G. Den kunne sagtens forbinde og når jeg loggede på routeren kunne jeg se at VPN serveren havde status "tilsluttet".
Det er jo en super løsning, tak for tippet.
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2015 kl. 08:16
Det var så lidt.

Klart den nemmeste og billigste løsning
Til top
Cyberc Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-August-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2015 kl. 09:31
Jeg forstår ikke helt hvorfor du ønsker at bruge VPN for at se netflix i udlandet? ved brug af VPN er du dybt afhængig af hastigheden af din VPN udbyder. 

Jeg vil anbefale en DNS løsning i stedet, den koster også lidt, men her er du kun afhængig af den forbindelse du selv sidder på og ikke 3. mands.

Deet bruger jeg selv og det fungere fint :-)

/Michal
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu