recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - De bedste Add ons til Kodi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

De bedste Add ons til Kodi

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2015 kl. 17:00
@DanielPT

Det er ikke trakt.tv listmanager du skal installere, men trakt. Det ligger i program addons.

Derefter skal du sætte addon op med og logge addon på med dine oplysninger fra hjemmesiden, samt huske sætte PIN op via trakt.tv/pin/999

Hvis der er nogle indstillinger du er tvivl om så bare spørg løs. Sæt trakt til at opdater sammen med database opdateringer.

Redigeret af JordanDK - 26-Maj-2015 kl. 17:01
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2015 kl. 08:58
Hej Jordan.
Mange tak for din meget brugbare hjælp indtil videre :)

Men jeg synes ikke rigtig det virker? Jeg har brugt min PIN via en barcode som kom frem (skide smart)
Men den skriver stadig at jeg ikke har set noget. har sat den til at scanne sammen med den generelle opdatering.

Det ikke fordi man skal bruge trakt.tv som "scanner" "scrambler" istedet for TMDB?

Mange tak.
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-September-2008
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 271
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2015 kl. 09:34
Oprindeligt skrevet af DanielPT DanielPT skrev:

Hej Jordan.
Mange tak for din meget brugbare hjælp indtil videre :)

Men jeg synes ikke rigtig det virker? Jeg har brugt min PIN via en barcode som kom frem (skide smart)
Men den skriver stadig at jeg ikke har set noget. har sat den til at scanne sammen med den generelle opdatering.

Det ikke fordi man skal bruge trakt.tv som "scanner" "scrambler" istedet for TMDB?

Mange tak.

Nej den skal ikke bruges i stedet for TMDB.
Hvis du markere en film som set i Kodi, så bør den automatisk opdatere på trakt at du har set den film.

Jeg bruger det uden problemer på min Kodi og Plex installation.
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny
Yamaha RX-V473
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2015 kl. 19:59
Som Boost skriver. Den skal bruges sammen TMDB scraperen.

Hvad hedder din bruger på trakt?

Du skulle gerne kunne se alle dine film og serier under collection.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
sdsdsd Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-Maj-2015
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sdsdsd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2015 kl. 20:25
Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

@Niller55

Var så også lige alle de ulovlige du nævnte der.


Jeg ville også gerne vide om der er nogle der kender nogle add-ons lige som DR appen som er 100% lovlige.
Det må da være andre lande som har noget lignende. Er der nogle der er helt klar over om den BBC add-on der er uden landekode er lovlig?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2015 kl. 02:50
Det er i hvert fald lovligt at benytte BBC add-on med Unblock Us fx.
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2015 kl. 08:32
Wuhu det virker :) Hvor er det super. Hvordan får man den egentlig til at synkronisere næste gang jeg installere en RPI ? Bare installere TRAKT og kør? Ellers er der en bestemt indstilling?
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanishBacon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2015 kl. 17:35
Du skal bare tilmelde den nye Raspberry til dit trakt-login, så virker det. Super smart :-)
(via QR-koden)
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2015 kl. 08:39
Når du har tilføjet database på en Rpi, logger du den ind via trakt og sætter indstillingerne magen til den anden maskine. Så laver du en database opdatering som om den skal scanne efter nye film og trakt begynder vinke det sete af. :)

Det tager så en smule længere tid på en Rpi, så vil ikke anbefale at gøre det lige før du skal til at se en film. Men hvor den kan stå nogle timer og passe sig selv.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2015 kl. 08:41
@sdsdsd

Alle addons du kan finde inde på selv Kodi forum er 99% lovlige, da der kan være et enkelt eller to som administratorerne ikke har nået at fange eller se.

Nogle kræver som Nagash så nævner unblock eller en anden form for vpn / dns.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu