recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Maling til Lærred
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Maling til Lærred

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hussainb Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-Maj-2015
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hussainb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Maling til Lærred
    Sendt: 25-Maj-2015 kl. 11:38
Hej,

Jeg har en projektor med short throw (BENQ W1300). Den er hængt i loftet.

Jeg vil gerne bruge væggen som "lærred". Der ses oftest fodbold og andet sport (og playstation) på den.

HVilke farver vil være passende iforhold til Gain osv så det ses bedst muligt. Jeg skal aligevel male væggen så hvis jeg kunne male iforhold til at projektor vises bedst muligt vil det være perfekt.

På Forhånd Tak :-)
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2015 kl. 11:49
Der findes maling til formålet.

Søg efter : screen goo
Til top
hussainb Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-Maj-2015
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hussainb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2015 kl. 12:06
Tusind tak for det hurtige svar. Er det noget jeg maler hele væggen med? eller en ramme med?
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2015 kl. 12:07
En hel-mat glans 5,  helt hvid eller -svagt- lysegrå væg maling i en god kvalitet er egnet. Du skal spørge efter en en nuance der er helt neutral. Det er lang fra alle hvide eller grå farver der reelt er neutrale, men spørg efter det og ekspedienten burde kunne finde det til dig.
Til top
hussainb Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-Maj-2015
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hussainb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2015 kl. 12:09
Hej igen,

Det virker meget dyrt, kan man ikke bruge alm maling hvor en farve bare er god og passende? Så stort er budgettet?
Til top
bleze Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2005
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2015 kl. 12:52
http://www.av-oplevelser.dk/group.asp?group=161.

Umiddelbart ville jeg dog vælge et fast ramme lærred hvis det var mig :)
Til top
E100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2013
Sted: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2015 kl. 20:10
Oprindeligt skrevet af hussainb hussainb skrev:

Hej igen,

Det virker meget dyrt, kan man ikke bruge alm maling hvor en farve bare er god og passende? Så stort er budgettet?

Det Trumle anbefaler dig ER helt almindelig maling.
Fx ren hvid loftmaling i glans 3 eller 5 - det bliver vist ikke billigere

Redigeret af E100 - 25-Maj-2015 kl. 20:12
Venlig hilsen E100

Diskret stuebio
Til top
hussainb Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-Maj-2015
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hussainb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2015 kl. 21:48
Sorry fik ikke est Trumles svar inden jeg skrev. Det var også dette jeg formodede men godt at få det bekræftet

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu