recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vurderes/Byttes: Panasonic WT50 47"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vurderes/Byttes: Panasonic WT50 47"

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2015 kl. 20:02
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

For at udgå evt. skambud, så vil jeg give dig en retningsline for hvad de TV skal koste - efter utallige egne erfaringer.

Hvis dit TV er 2 år gammelt, så skal du have omkring 30 - 35% af listeprisen.Smile
Hvad så, når det fylder 3 år i næste måned? Men stadig med 2 år garanti.

Jamen så kan jeg jo slet ikke være med. Jeg har aldrig haft så gammelt et TVLOL

Spøg til side Flemming, jeg tror ikke at TV mister værdien i samme takt som de første år år. Et slag på tasken omkring 30% af listeprisenSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2015 kl. 20:06
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

For at udgå evt. skambud, så vil jeg give dig en retningsline for hvad de TV skal koste - efter utallige egne erfaringer.

Hvis dit TV er 2 år gammelt, så skal du have omkring 30 - 35% af listeprisen.Smile
Hvad så, når det fylder 3 år i næste måned? Men stadig med 2 år garanti.

Jamen så kan jeg jo slet ikke være med. Jeg har aldrig haft så gammelt et TVLOL

Spøg til side Flemming, jeg tror ikke at TV mister værdien i samme takt som de første år år. Et slag på tasken omkring 30% af listeprisenSmile
Nej, jeg tænkte også på det, da jeg havde skrevet det. Du har dem jo ikke så lang tid.Tongue 
Jeg håber bare på et bud eller to, så jeg kan se hvad jeg skal gøre.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2015 kl. 22:10
Jamen så vil jeg gerne smide et bud: 1.000,-

M.v.h.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2015 kl. 22:18
Puha, der var jeg ved at få et hjertestop. Jeg vil tro at 2500 bliver min smertegrænse. Så ikke under det. Ellers må jeg nok springe over.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2015 kl. 23:58
Det er sådan lidt ud fra betragtningen, at Panasonic har flyttet sig meget, de seneste år. Jeg har selv et 55AS640, som jeg vil sammenligne WT50 med, rent billedmæssigt. Og da AS640 i 48" koster godt 4.000,-, er mit bud som nævnt, da dit trods alt er 3 år.
Men jeg skal gerne hæve mit bud til 1.400,-

M.v.h.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2015 kl. 06:42
Når vi er ved bud runden !

Så byder jeg 1500.- afhentet
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2015 kl. 06:43
Det er godt nok ikke meget jeg har, til at købe nyt. Det må jeg lige tænke over. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2015 kl. 06:54
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Når vi er ved bud runden !

Så byder jeg 1500.- afhentet

Jeg tænker lige over det, da det er en meget lille pris. Har lige prøvet, at sætte det på den blå avis, med en lidt optimistisk pris.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2015 kl. 08:31
Tror nu nok at du kan få mere via dba.   men så er vi da i gang her.

Har selv et 55'' som skal sælges på et tidspunkt til efteråret.  og det forventer jeg mig ikke meget af til den tid.
Der er alle nok gået 4K amok til den tid.
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2322
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2015 kl. 09:50
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Når vi er ved bud runden !

Så byder jeg 1500.- afhentet

Jeg tænker lige over det, da det er en meget lille pris. Har lige prøvet, at sætte det på den blå avis, med en lidt optimistisk pris.

1600 Embarrassed
Mvh.

Casper
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2015 kl. 09:57
Oprindeligt skrevet af Kief Kief skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Når vi er ved bud runden !

Så byder jeg 1500.- afhentet

Jeg tænker lige over det, da det er en meget lille pris. Har lige prøvet, at sætte det på den blå avis, med en lidt optimistisk pris.

1600 Embarrassed
Har et bud på 2500 på den blå avis, og har en halv aftale om et salg.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2015 kl. 10:17
Sendt dig en PB
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu