recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa internet langsomt på ny adresse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stofa internet langsomt på ny adresse

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Makamakalay Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Maj-2006
Status: Offline
Point: 82
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Makamakalay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Stofa internet langsomt på ny adresse
    Sendt: 25-Maj-2015 kl. 18:15
Jeg er flyttet fra en lejlighed i Århus, hvor jeg havde Stofa internet igennem kabel. Der var altid fuld speed på (60/30). Efter jeg er flyttet i hus (samme abonnement), så svinger hastigheden meget når jeg måler via TDC og Stofas hastighedstest. 

I morges målte jeg fint 60/30, men lige nu her mandag aften tester jeg kun til 8/4. Går der virkeligt så meget fra i spidsbelastningsperioder, og er der forskel på lokationer?
Til top
reslfj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reslfj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2015 kl. 01:43
Oprindeligt skrevet af Makamakalay Makamakalay skrev:

Jeg er flyttet fra en lejlighed i Århus, hvor jeg havde Stofa internet igennem kabel. Der var altid fuld speed på (60/30). Efter jeg er flyttet i hus (samme abonnement), så svinger hastigheden meget når jeg måler via TDC og Stofas hastighedstest. 

I morges målte jeg fint 60/30, men lige nu her mandag aften tester jeg kun til 8/4. Går der virkeligt så meget fra i spidsbelastningsperioder, og er der forskel på lokationer?

Brug Stofas måler for at teste din forbindelse.   

Har du Stofa direkte eller via en kable-forening (antenne-forening) ?

Men ring og fejlmeld din forbindelse efter at du nøjagtigt har noteret, hvornår og hvor længe du oplever problemerne.  Hvis du kommer igennem med dine informationer til teknikerne, så ved de meget om belastningen på nettet.
 
Lars  :)

PS!  Der kan i øvrigt også være fejl på nettet omkring dig.


Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2015 kl. 07:37
Du er velkommen til at smide mig en PM med dit kundenummer, så skal jeg kigge på om jeg kan se problemer.

Så kan jeg i det mindste pege dig i den rigtige retning Smile
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu