recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oppo BDP-93EU firmware update og kodefrihed
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Oppo BDP-93EU firmware update og kodefrihed

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Oppo BDP-93EU firmware update og kodefrihed
    Sendt: 27-Maj-2015 kl. 10:33
Jeg har denne afspiller som er kodefri via en tastekombo på remonten. Den har hidtil afspillet alt hvad jeg har proppet i den. Men nu ville jeg gerne se Sopranos. Menuen kommer frem men når jeg vælge afspilning af et eller flere afsnit, sker der intet. Skærmen bliver sort og i displayet står "top-menu" Så jeg gætter på der skal en firmware update til. 

Men hvis jeg gør det, risikerer jeg så ikke at miste kodefriheden?


Redigeret af Stampe - 27-Maj-2015 kl. 10:34
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6971
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2015 kl. 10:57
Det kommer vel an på hvilken kodefri løsning du har i din oppo.

Normalt burde det ikke fjerne kodefri løsningen hvis det er chip.   Som det nok er lavet i din.
Til top
Troelsfilm Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2015 kl. 06:54
Det kan have noget med BD-live at gøre, oplevede samme issue med jurassic Park, Google evt og se en løsning, hvis det da også er den problemstilling der driller dig.

Mvh Troels
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu