recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: HDHomerun 2 eller 4 tuner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: HDHomerun 2 eller 4 tuner

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
explodedk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-September-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér explodedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: HDHomerun 2 eller 4 tuner
    Sendt: 28-Maj-2015 kl. 10:04
hej jeg søger en hdhomerun HDHR3EU eller HDHR3-4DC

hvis der nogen der har en liggende og samle støv så råb endelig op :)


KBH/Amager
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2015 kl. 15:36
Til top
explodedk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-September-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér explodedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2015 kl. 15:38
700 er lige overkanten af hvad jeg havde tænkt mig at gi for en 2 tuner. ville du være interesseret i 550 pp?
KBH/Amager
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2015 kl. 15:43
Sorry jeg ikke lige var tydelig om, at det ikke er mig der sælger den. Det var bare et hint til en salgsannonce jeg havde set tidligere :-)

Prøv at skrive til ham i hans salgstråd.
Til top
explodedk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-September-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér explodedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2015 kl. 11:51
jeg takker Steffen :D havde ikke lige set det var en anden bruger heller... 
KBH/Amager
Til top
explodedk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-September-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér explodedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2015 kl. 11:54
KBH/Amager
Til top
MilloDk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MilloDk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2015 kl. 18:55
Er ret sikker på, at jeg har en HDHR3EU liggende i kælderen, som jeg gerne sælger til 550pp.. Kan lige lede i løbet af weekenden, hvis du stadig er interesseret explodedk? :)
// MilloDk
Til top
explodedk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-September-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér explodedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2015 kl. 18:56
må du gerne.. 😀 er stadig interesseret
KBH/Amager
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu