recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan slukker jeg Cromecast??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan slukker jeg Cromecast??

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan slukker jeg Cromecast??
    Sendt: 28-Maj-2015 kl. 13:13
Jeg har lige fået sådan en lille en, og har fået det op at køre. Men jeg kan ikke slukke for castingen. Den bliver bare ved, efter jeg har slukket alle programmer på min iPhone. Og har også haft mit tv slukket. Hvad gør jeg?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2015 kl. 13:22
Du trykker bare på stop i det program du caster

Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2015 kl. 13:22
Det er fordi streamingen ikke kører fra den enhed du starter det på - den agerer bare "fjernbetjening". Selve streamingen sker direkte på chromecasten.

Du skal have fat i den igen med din telefon, og bede den stoppe den.


Redigeret af zulfo - 28-Maj-2015 kl. 13:22
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2015 kl. 13:42
Tak for svarerne.Big smile Det var Cmore jeg prøvede fra. Og i første omgang, kunne det ikke lade sig gøre. Men efter jeg har haft slukket det på stikkontakten, så virker det nu. Jeg var bare ikke sikker på, hvordan jeg skulle gøre det.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2015 kl. 15:15
Du kan også prøve Return eller Exit knappen på din TV fjernbetjening, eller evt. Pause knappen hvis du kun vil pause afspilningen.
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2015 kl. 15:21
Jeg tror, at der bare var noget fejl på i starten, som gjorde at jeg ikke kunne stoppe. Men det hele virker nu.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu