recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tangent Prestige søger forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tangent Prestige søger forstærker

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Glenn-Haderslev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2013
Sted: Haderslev - DK
Status: Offline
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn-Haderslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2015 kl. 09:15
BT uplay en bluetooth enhed, skal nok lige fjerne min ps4 så forstærken kan få lidt luft :)
Har hørt flere sige den pm7005 er god til prisen og vil nok ikke finde noget bedre til dem pris med mindre jeg køber brugt
PS5
LG Oled C7
Tangent Prestige + Cambridge CXA80
Til top
Glenn-Haderslev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2013
Sted: Haderslev - DK
Status: Offline
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn-Haderslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2015 kl. 11:06
Pm7005 har 8 ohm og de pionerer har 4 ohm Gøre det en stor forskel?
PS5
LG Oled C7
Tangent Prestige + Cambridge CXA80
Til top
wernermeyer Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-December-2013
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 239
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wernermeyer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2015 kl. 11:28
Har en Creek Evo 2 jeg måske kan overtales til at sælge :)

http://www.creekaudio.com/old-products/evolution-2-amp/

Den har HT-Passthrough så den også kan bruges som ren effekt i et surround setup.

Derudover er den med RIAA modul. http://tapeconnection.dk/product/creek-sequel-3951/

Den har dog ikke indbygget dac.

Skriv gerne pb for mere info.

Mvh Morten
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2015 kl. 11:32
Oprindeligt skrevet af Glenn-Haderslev Glenn-Haderslev skrev:

Pm7005 har 8 ohm og de pionerer har 4 ohm Gøre det en stor forskel?


Hvis du hentyder til impedansen så skal du ikke tænke så meget over det. Nogle producenter angiver effekten ved 4 eller 6 ohm og ikke 8 så ser effekten større ud.
Jeg undrer mig stadig over hvorfor du ikke har lagt den Marantz i indkøbskurven endnu når du nu har fået så fint et tilbud.
Til top
Glenn-Haderslev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2013
Sted: Haderslev - DK
Status: Offline
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn-Haderslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2015 kl. 11:48
Ja det undrer jeg mig også over
Den er nu bestilt! Og glæder mig vildt til at bruge de Tangent, håber de tager godt imod Marantz.

Tak til alle sammen!!! for jeres hjælp
PS5
LG Oled C7
Tangent Prestige + Cambridge CXA80
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2015 kl. 12:04
Tror jeg ikke du vil fortryde.
Den Creek Evo 2 som wernermeyer tilbyder ser også rigtig fin ud, kender den dog ikke.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu