recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - One plus one  hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

One plus one hjælp

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Elmand Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-April-2012
Sted: 2730 Herlev
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: One plus one hjælp
    Sendt: 30-Maj-2015 kl. 00:11
Kære Gruppe.
Min oneplus one er blevet kørt over af en bil og er knust i glas/display.
Jeg kan ringe til den. - Den kan lades op.- Dioder blinker og jeg kan på trods af knust glas se at displaet arbejder.  Sætter jeg datakabel til den kan jeg se alle mapper og åbne dem.
Jeg har købt en ny men opdagede at alle mine telefonnr lå i telefonen og ikke på simkortet.
Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg finder adresselisten så må jeg kunne kopierer den ind
samme sted i min nye
Med venlig hilsen
Kurt Espersen
 
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2015 kl. 07:03
Jeg har ikke selv prøvet det, da jeg har min kontaktliste synkroniseret med min gmail, men måske http://www.recovery-android.com/transfer-android-contacts-computer.html
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2015 kl. 09:36
derfor man altid skal gemme kontakter på sin gmail konto :D
Til top
Elmand Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-April-2012
Sted: 2730 Herlev
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2015 kl. 13:28
Oprindeligt skrevet af Treated Treated skrev:

derfor man altid skal gemme kontakter på sin gmail konto :D
Det var da en glimrende hjælp fra dig.
 
vh. Kurt Espersen
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2015 kl. 13:36
Om det virker, ved jeg ikke, men fandt dette:
OK, I seriously JUST DID THIS like 2 hours ago with my broken HTC Evo phone. Same problem, can't see the screen. Do a search for "my phone explorer" on google on your PC. Click on the link to take you to google play. This brings up the client to download to your phone. Power "on" your phone and connect it to the PC with the usb cord. click on the download link, and it downloads to your phone (you don't have to do anything with your phone other than turn on the power and plug it in). Then go to fjsoft.at and download the software for the PC. Once you open and run the software for the PC (keep the phone plugged in to the computer), you will be able to see the contacts and other files on the phone, and you can save them as a vcard file on your computer. The gmail utility will allow you to upload the vcard file into contacts (unfortunately, I had to merge some duplicates, but that's better than losing all of the contacts). Maybe there is an easier way to do this, but it is what worked for me.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu