recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opdaterer Clint DC1 sig selv?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opdaterer Clint DC1 sig selv?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jenny Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-December-2009
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jenny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Opdaterer Clint DC1 sig selv?
    Sendt: 04-Juni-2015 kl. 11:56

Opdaterer min Clint dc1 boks sig selv? Jeg købte den i marts 2014 og indtil for ca. 1 måned siden har der ikke været noget, men nu har der været 3 gange inden for ca. 1 måned, hvor den når den er blevet tændt har geninstalleret alle kanalerne igen. Det er lidt irriterende fordi jeg har en ekstern HDD tilsluttet, og jeg har nogle programmeringer og hver gang den geninstallerer sig selv, så sletter den programmeringerne, og optager ikke spor. Sidst den gjorde det var den 3. juni 2015. Jeg har yousee.

Er det normalt?

Jen

Jen
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2015 kl. 14:29
Jep, inde under indstillinger kan det fjernes, kan dog ikke lige huske menuen.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
jenny Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-December-2009
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jenny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2015 kl. 13:00
Tak for dit svar. (fik ingen email fra recordere denne gang, om der var besked, underligt, derfor det sene svar.)

jeg prøvede at fjerne at den IKKE skulle lave service-opdateringer i menuen. Det hjalp ikke! Nu har jeg prøvet at gendanne fabriksinstillingerne. Må se om det hjælper.

Fik råd fra Clint om at jeg skulle opdatere min boks med nyste software. Meeen er lidt bekymret for om den så vil kunne læse mine optagelser på min eksterne hdd, der er tilsluttet. Det burde ikke betyde noget men...

Jen
Jen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu