recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Holde isoleret redskabskur frostfrit
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Holde isoleret redskabskur frostfrit

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Holde isoleret redskabskur frostfrit
    Sendt: 09-Juni-2015 kl. 21:29
Ja min kone og jeg hoppede i et 200kvm nybygget hus, der er så et stort 10kvm redskabsskur som både er isoleret, og med ordentlig dør og vindue, lækkert rumt, dog ikke super isoleret, tror bare det er 100mm+

Hun vil helst ikke have for meget deponering i huset, jeg kan da også se at det er der SLET ikke plads til i 200kvm for 2 voksne og et barn ;-)

så smider en væg op af billige køkken elementer i skuret, smider klinker i, så kan hun deponere lidt ved siden af cyklerne.

men det skal holdes frostfrit, så der skal være noget med en termostat og en radiator, som bare kan slå til med 2-3 grader og holde det over 1-2 grader. men det må gerne være noget kram..

har alm strøm i "skuret"

nogle råd?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2015 kl. 22:31
Hvordan er gulvet isoleret?

Det er alfo og omega.

Ellers en elradiator med olie i, den er fin til formålet, sæt den til 8-10 grader.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2015 kl. 09:10
Jeg havde samme problem.
Jeg satte en luftsolfanger op og har ikke haft problemet siden
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2015 kl. 08:19
gulvet er 320mm ... støbt fundament, jeg har hørt at sætte min server derude nok skal løse problemet..
 
en 3570k med en effektiv gold psu, og en del harddiske, de mener de 50+ watt er rigeligt.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2015 kl. 13:03
Hvad er det for en "deponering" der skal laves? Een ting er at det ikke må få frost, men hvad med det omvendte, varme? Specielt hvis du har planer om, at der skal være computer udstyr i den, (kørende, vel at mærke).

Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2015 kl. 22:39
købte denne her sidste vinter. Der er indbygget termostat, og helt ned til 4 grader tror jeg det var. Jeg købte en 1000w, og den er mere end rigelig især nær det kun er til frostfrit, men den skal jo også virke hvis det er -20 grader udenfor. Billedet er vist fra 1500w modellen
mvh Christian
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu