recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ebay betaling
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ebay betaling

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Korsbæk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Korsbæk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ebay betaling
    Sendt: 27-Juni-2015 kl. 14:38
Hej

Jeg har vundet en aktion på ebay, hvor der ikke var listet nogen priser for forsendelse til danmark. Jeg skrev så til sælgeren omkring om han ville sende det til danmark. Det var ikke noget problem og derfor bød jeg og vandt aktionen. Nu skal fragt prisen, så lægges oveni salgs prisen. Er der nogen af jer der ved hvordan man gør det mest korrekt i forhold til at holde betalingen registeret på ebay, så i tilfælde af at man ikke modtager betalte del at man kan kræve pengene tilbage fra ebay?

håber at der er en af jer der kan hjælpe.

Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2015 kl. 18:33
På vej igennem check-out er der en mulighed for at requeste porto oplysniner hvis ikke de er angivet fra starten, og således kører det helt automagisk igennem ebay-systemet.

PS.: Jeg kan ikke helt huske det korrekte term i ebay, men det er ligetil på vej igennem check-ud. Så vidt jeg husker får du slet ikke lov at checke ud uden.
Til top
Korsbæk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Korsbæk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2015 kl. 20:36
Ok tak fandt det
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu