recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WDTV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WDTV

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2015 kl. 11:04
Det er et spørgsmål om hvor meget 4K kommer til at ændre filmudgivelser på kort sigt?

Og så kan wdtv hvis crackes, så flere apps kan bruges?

Og så er der Netflix
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2015 kl. 11:20
Oprindeligt skrevet af tonice25 tonice25 skrev:



Og så er der Netflix
Ja på den gamle gen 3 model.
De nye har ikke NetflixCry
Mvh Jesper
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2015 kl. 12:07
Oprindeligt skrevet af slowtackle slowtackle skrev:

Jeg tænkte på en Raspberry Pi 3 (måske næste år?), da gigabit netværk er vigtigt for mig.
Den nye WDTV har stadigvæk kun 100 megabit, og en langsom CPU (800 megahertz, single-core).
Så jeg venter tålmodigt på en opdateret Pi.


Du kommer til at vente længe, så gammel er den nye heller ikke.

Udover det,mhvis det er en afspiller betyder gigabitlan intet, det er kun hvis du skal overføre filer på den. Ikke engang 4K kører med 100 megabit når de udkommer.

Den nye Rpi 2 som vi har i soveværelset, hvis man overclocker den lidt, så kan jeg faktisk ikke mærke forskel i hastigheden på den med openelec eller min i5 i stuen med Windows 8.1, når man browser i filmene.

Der hvor jeg kan mærke forskel i at den ikke er lige så kraftig, er kun hvis jeg sætter den til at lave mange på samme tid, dog er det ikke særlig tit, så det er til at leve med.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu