recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så er Apple Music startet.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Så er Apple Music startet.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Så er Apple Music startet.
    Sendt: 30-Juni-2015 kl. 19:23
Fedt nok, at det er startet. Men man kan få et abonnement til 1 person, og så et familie abonnement. Men hvad så, hvis jeg har 3 mobiler, og 3 iPads på samme iTunes konto? Kan jeg spille på alle sammen over det lille abonnement?

Redigeret af Flemming Larsen - 30-Juni-2015 kl. 20:23
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2015 kl. 14:13
Kan man egentlig ikke afspille på Apple tv? Jeg kan kun få lov til at købe der.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2015 kl. 16:42
Airplay
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2015 kl. 16:45
Ja, det ved jeg godt. Men burde det ikke virke direkte. Apple tv kører jo også over min konto. Det kan jo være, at der kommer en opdatering.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2015 kl. 16:46
Nogen der har fundet ud af hvordan man fjernbetjener apple music i itunes via mobilos? Remote app kan åbenbart kun bruges til at afspille musik der ligger i itunes. Eller er der noget jeg har misset?

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu