recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken løsning søger jeg?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken løsning søger jeg?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken løsning søger jeg?
    Sendt: 30-Juni-2015 kl. 22:23
Jeg vil gerne forenkle mine streaming enheder i hjemmet. Eller forenkle processen ihvertfald.

Pt består mit setup af en Time Capsule med 2TB data på. Her har jeg lagt alle mine rippede film. Jeg står overfor at skulle rippe en del børnefilm, som jeg også vil gøre tilgængelige i hjemmet. I Stuen har jeg en Mini Mac som kører xbmc lige nu, men har tidligere kørt Plex på denne. I denne Mac, har jeg tilsluttet  2 harddiske, hvor jeg har min gamle cd samling og familiens billeder. Det fungere nu meget fint, men jeg står snart og skal bruge noget mere data og gider snart ikke flere usb Harddiske, samt det at jeg tænker min timecapsule godt kunne trænge til en udskiftning med noget nyere.

Mit ønske kunne være en ny router og en NAS som kunne have AL data, fremfor alle de eksterne. Men da jeg aldrig har rodet med den slags, ved jeg ikke rigtig hvilke muligheder det giver mig eller mangel på samme.

Jeg ville gerne kunne tilgå min NAS min Mini Mac. Husets Iphone/Ipads og gerne så det kan streames til apple TV. 
Kan en Nas afspille filer selv eller kræver det en klient af en art.

Nu hvor PS4 kan bruges som medieafspiller, måtte den også meget gerne kunne tilgå min NAS. 
I sådan et setup kan man så stadig rode med lip sync eks?.

Hvilken løsning vil i anbefale mig? Mit umiddelbare behov er 4 tb, men gerne med mulighed for udbyggelse
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu