recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Min iPad Air loader siderne langsomt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Min iPad Air loader siderne langsomt

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Min iPad Air loader siderne langsomt
    Sendt: 02-Juli-2015 kl. 15:23
Er det pga varmen, eller er det bredbåndsforbindelsen? Jeg oplever når der skiftes side og scrolles ned, at tekst og især billeder ikke kommer med det samme
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2015 kl. 16:11
Måske har du for mange ting åbne.

Lav et dobbelt tap på hjem knappen. Så kan du vifte alle åbne ting væk.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2015 kl. 16:37
Det oplever jeg også tit. Løsning er som beskrevet Mufti
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2015 kl. 16:48
Så er ALT åbent, hvis det er oversigten
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2015 kl. 16:55
Viftede mindst 20 apps væk, og nu er der nærmest turbo på

Tak for hjælpen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2015 kl. 17:16
ØV, nu kan den ikke loade mit spil Candy Crush Soda
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2015 kl. 17:22
Prøv at genstarte den.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2015 kl. 18:21
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Prøv at genstarte den.

Tak Flemming, det hjalp! Frygtede lige at mine 292 baner var gået tabt. Sjovt nok virker de andre apps jeg har trykket på.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2015 kl. 18:23
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Prøv at genstarte den.

Tak Flemming, det hjalp! Frygtede lige at mine 292 baner var gået tabt. Sjovt nok virker de andre apps jeg har trykket på.

Hvis din iPhone strejker, så virker en genstart på vildt mange ting. Og det tager meget kort tid. Så prøv altid det som det første.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2015 kl. 18:28
Jeg har jo oplevet det med min iPhone, og fået gang i den igen med en genstart. Når de er tændt 24/7, så trænger de sikkert til et hvil
Til top
xozzi Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Februar-2010
Status: Offline
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xozzi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2015 kl. 09:11
Hvis man holder home knappen nede og "sluk" knappen nede på sammen tid, laver den reset af telefonen, som apple mener er bedre end bare at tænde og slukke.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2015 kl. 10:42
Oprindeligt skrevet af xozzi xozzi skrev:

Hvis man holder home knappen nede og "sluk" knappen nede på sammen tid, laver den reset af telefonen, som apple mener er bedre end bare at tænde og slukke.
Det er også det jeg mener, når jeg skriver genstart.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu