recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny boks til Yousee. Bedre at vente?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny boks til Yousee. Bedre at vente?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Doo Wop Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Doo Wop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2015 kl. 15:13
Radiomanden: Jo jo, du har helt ret. Det er jo også det jeg gør nu, men jeg har stadig optagelser på Samsung boksen liggende til overspilning som er fra før jeg fik Panasonics digitale recordere.
Doo Wop
Til top
skalbjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skalbjerg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2015 kl. 19:27
Du kan vælge en tuner med harddisk.
har selv samsung dvd og bluray bh8900,som har en cabeltuner og en harddisk
den kan temmelig meget.
Panasonic og LG har også sådan nogle.
Tror ikke der kommer nogen ny fra Yousee
Skalbjerg
Til top
JBoysen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JBoysen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2015 kl. 22:21
Denver DVB-C boksen er ikke specielt stor og den kan optage på memory sticks eller USB-harddiske. Så der kan man komme op i en stor lagerstørrelse og flytte optagelsen
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2015 kl. 14:04
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af Doo Wop Doo Wop skrev:

YouSee Samsung boksens HDD er på max. 320GB.
Optagelser kan tages ud via scart og kopieres derfra. Det har jeg selv gjort.
Du har ret. Den har en HDD på 320 GB.
Det er ret let at udskifte til en større.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2015 kl. 15:05
Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af Doo Wop Doo Wop skrev:

YouSee Samsung boksens HDD er på max. 320GB.
Optagelser kan tages ud via scart og kopieres derfra. Det har jeg selv gjort.
Du har ret. Den har en HDD på 320 GB.
Det er ret let at udskifte til en større.
Hvis man er lejer af boksen, skal man tænke sig godt om.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2015 kl. 15:54
Jeg droppede yousee boksen med en ordentligt Panasonic boks. Det var som at få et nyt tv.
Yousee boksen til 100kr pr måned bliver hurtigt en dårlig handel. Min var pænt dyr til sidst.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2015 kl. 19:44
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Jeg droppede yousee boksen med en ordentligt Panasonic boks. Det var som at få et nyt tv.
Yousee boksen til 100kr pr måned bliver hurtigt en dårlig handel. Min var pænt dyr til sidst.
Bokslejen var og er 59 kr. pr. md. De sidste 40 kr. er for kort med VOD rettigheder.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2015 kl. 20:24
Der står nu 99kr på yousee hjemmeside, hvis man ønsker at benytte de forskellige yousee funktioner.

+ 350kr om året i strøm.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2015 kl. 21:53
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Der står nu 99kr på yousee hjemmeside, hvis man ønsker at benytte de forskellige yousee funktioner.

+ 350kr om året i strøm.
Kortet har ikke noget med bokslejen at gøre. Det er reelt nok, at du ikke har ønsket at beholde boksen, men det betyder jo ikke, at VOD og leje af boks blandes sammen.
Jeg har selv fire bokse. To med HDD og to uden. Ingen af dem er lejede. Betaler 40 kr. for kort med VOD rettigheder og har yderligere tre kort med samme rettigheder uden beregning.
Boksen med HDD kan sagten fungere uden kort. Altså optage og/eller pause alle programmer i den TV pakke, der er valgt.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
st1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér st1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2015 kl. 00:55
Jeg har hørt rygter om at der er en ny boks i pipe-line'en.

(Der blev vist en sort kasse til nogle antenneforeningenr sidste år, som skulle have mange fordele fremfor den eksisterende Samsung-æske...)

Hvad, og hvornår det bliver til noget, vil tiden nok vise.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu