recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Squeezebox Boom og Touch Solgt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Squeezebox Boom og Touch Solgt

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Squeezebox Boom og Touch Solgt
    Sendt: 06-Juli-2015 kl. 11:58
Hej
Jeg får ikke længere brug for mine Squeezebox enheder.
Så vil høre, hvad i mener de indbringe.

Squeezebox touch: Ser næsten ud som ny. Jeg købte den sidste i Elgiganten Holstebro, hvor den manglede fjernbetjening. Så den medfølgende er en jeg havde liggende.



Squeezebox Boom: Alderen er ukendt har lidt overflade ridser efter almindelig brug. Den fungere perfekt.





MVH Claus

Redigeret af -claus- - 10-Juli-2015 kl. 09:35
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2015 kl. 12:56
Mener at have set SB Boom til en plovmand i brugt tilstand tidligere (dvs. for et par år siden). Og så vidt jeg husker, så er al firmware- og software til Squeezebox forlængst et overstået kapitel. Den kan vel indbringe en 3-400kr IMO. (?)

Redigeret af petrucci - 06-Juli-2015 kl. 13:27
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2015 kl. 14:37
Miljøet omkring squeezeboxen lever i bedste velgående, så selvom Logitech ikke længere yder support er det ikke noget problem. 

Ved dog ikke hvor meget en boom kan indbringe. 
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2015 kl. 15:05
Jeg mærker heler ikke så meget til at det skulle dødt. Meget af det er vel alligevel bygget op af 3. part. Er specielt glad for internet radioen der anvender Tunein database.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2015 kl. 15:09
Det virker vel fint nok - har selv nogle bokse, som jeg bruger til lokal streaming - men der kommer vel ikke ny software eller services til boksene - så systemet er vel "dødt" på den måde, men kan sikkert fint fungere mange år endnu.
Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2015 kl. 22:08
Har selv en Squeezebox Duet som stadig bruges dagligt og fungerer fint - men har netop også lagt mærke til, at det i lang tid har været dødt mht. software og firmware. På DBA ligger der stadig en annonce der er 1 år gammel med en pris på 500kr på en SB Boom - bare til reference :)
Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2006
Status: Offline
Point: 614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2015 kl. 00:35
Der kommer faktisk nye services via ickstream f.eks. Blandt andet Tidal.
Til top
HappyFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Aalborg,Danmark
Status: Offline
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HappyFrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2015 kl. 10:01
Hvad skal touch'en koste inkl fragt?
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2015 kl. 11:19
Hvad siger du til 1000 kr inkl fragt
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Parabolen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 23-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 270
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Parabolen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2015 kl. 21:49
Jeg har en Squeezebox duet og fungerer fremragende. Har lige prøvet Apple music og skuffede totalt.
/Erik
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2015 kl. 20:07
Begge safspillere er solgt.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu