recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - pc til spil anbefaling
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

pc til spil anbefaling

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: pc til spil anbefaling
    Sendt: 07-Juli-2015 kl. 09:56
Jeg savner efterhånden lidt muligheden for at spille strategi spil og har kun mac. Den (imac) vil jeg bruge som ekstern skærm og tilslutte en pc til denne.

Jeg har dog ikke kigget pc i snart mange år, så hvad der kræves ved jeg ikke længere:)..
Dog kræver jeg ikke den kan afvikle fps i ultra high, da jeg stadig foretrækker at spille fps på min ps4. Det er til spil ala. cycling manager, Company of heroes, eller strategi spil i samme genre.

Hvad er en acceptabel maskine til formålet, kigger også gerne brugt:)
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2386
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2015 kl. 11:04
Hvad med at sætte noget dual boot op i stedet for at indkøbe en maskine ekstra? Boot maskinen op i windows når du vil spille, boot den op i mac os resten af tiden.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2015 kl. 18:20
Den kan ikke helt trække de ønskede spil tilfredsstillende længere desværre. Ellers havde jeg gjort det:)
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2015 kl. 20:04
imacs har generelt været en pain in the b... at bruge som ekstern skærm, og slet ikke til PC, så med mindre du HAR fået en virkende løsning, så glem den del!

Men bortset fra det, så er en lille bygselv maskine med core i5, 8GB ram og et geforce 960 gtx en særdeles kapabel kombo
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2015 kl. 20:25
Øv. Ville ellers gerne beholde selve designet og enkeltheden. Derfor kiggede jegbhar "bare" på en thunderbolt/cinema skærm, men de koster nærmest det samme som min iMac kunne indbringe, derfor tanken:).

Hva er problemet? Troede egentlig det var lige til
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2015 kl. 17:07
thunderbolt er ikke det samme som displayport desværre. Hvor pc-producenterne udelukkende kører displayport signal, så har  apple den fulde inkluderet. Altså både data og skærm, og pc og apple spiller bare på ingen måde sammen sådan. en imac ER EN COMPUTER og ikke en skærm.
Køb i stedet en Dell u2715h eller lignende. langt biligere og display lige så godt. (og jo jeg er rent faktisk mac mand!)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu