recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: 55" Sony X8505B
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: 55" Sony X8505B

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thomasdk7 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-Februar-2007
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomasdk7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: 55" Sony X8505B
    Sendt: 07-Juli-2015 kl. 16:50
Hej

Jeg overvejer at opgradere mit tv og vil derfor høre om nogen mon kan bruge mit trofaste Sony X8505B?

Lidt facts:
Original emballage haves
Kvittering haves
Købt oktober 2014
55", 4K, twin tuner, passiv 3D
Kun tv og den ene fjernbetjening har været brugt og er i perfekt stand. Briller, kamera, remote er helt nyt
Befinder sig Ørestad Syd, 2300 Kbh S

Pris: 8.500kr

Mht prisen, så behøver jeg ikke skambud, men gerne feedback på om den er helt off. Den oprindelige pris svingede fra 20.000kr ved intro ned til 10.000kr. Har derfor sat prisen til at være konkurrencedygtig mod den nye model, som ligger omkring 15.000kr pt.
Til top
O'Riley Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Januar-2009
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér O'Riley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2015 kl. 00:42
I jan og feb kørte den flere steder til 7999,-, så kan godt være prisen skal et lille hak yderligere ned.
Til top
friediger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 557
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friediger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2015 kl. 07:50
Af hensyn til føromtalte tidligere priser vil jeg gerne smide et bud på 5500kr.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6069
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2015 kl. 09:20
Så kører den igen: Det er da komplet underordnet, at produktet har kostet mindre for et halvt år siden
Det vigtige må da være, hvad koster det nu?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
thomasdk7 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-Februar-2007
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomasdk7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2015 kl. 15:55
Tak for foreløbige inputs.
Jeg bliver på de 8.500kr lidt endnu. Nyprisen for dette års model er 15.000kr. Ved godt der er forskelle, men har man ikke 15.000kr, så er dette et rigtigt godt alternativ til 6.500kr mindre.
Det er et super godt tv og 4K Netflix er en fornøjelse :)
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2015 kl. 16:04
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Så kører den igen: Det er da komplet underordnet, at produktet har kostet mindre for et halvt år siden
Det vigtige må da være, hvad koster det nu?

Nyprisen "i dag" kan du ikke bruge til så meget, da modellen er udgået. Derfor må man tage udgangspunkt i den pris, fladskærmen i 55" sidst blev solgt til hos forhandlerne - ergo 7999 kr.

Om sælger vil gøre det, er dog et helt andet spørgsmål.


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu