recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Marantz sr6009 eller alternativ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Marantz sr6009 eller alternativ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Marantz sr6009 eller alternativ?
    Sendt: 07-Juli-2015 kl. 18:10
Har fået nogle penge til at købe en gave til mig selv. Jeg har luret lidt på marantz sr6009, der kan fås som demomodellen til 5000kr.
Er der nogle alternativer der også skal overvejes inden køb?
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2015 kl. 18:11
Er også frisk på at købe brugt, men har ikk selv været i stand til at finde er fornuftigt tilbud.
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2015 kl. 19:43
Forkæl du bare dig selv med den, det er et fint køb. Kostede for ikke så længe siden en hel del mere..
Ning
Til top
Callie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2005
Sted: Vestamager
Status: Offline
Point: 563
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Callie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2015 kl. 12:41
Hej og tillykke med muligheden for at købe en så lækker receiver. 

Jeg synes også, at du kan overveje at vente ½ år, selv om det, er det kedelige råd at få i din situation. Du skal i hvert fald have for øje, at producenterne i år sender de fleste af deres 2015-receivere på markedet med HDCP 2.2, som vil være nødvendigt for at kunne sende et 4K-signal fra kommende blu-ray-afspillere, eksterne mediebokse mv. videre til TV'et fra receiveren.

Det er ikke sikkert, at det overhovedet betyder noget for dig, men du skal da vide, at det er en væsentlig ændring (og fremtidssikring), som du ikke får på SR 6009.

Hvis det ikke spiller en rolle for dig, så ville jeg konkret ift. Marantz receivere alligevel afvente de nye modeller, der er på trapperne, for så skal Hififreaks (DK-distributør) af med de gamle (X009-modellerne) til billige penge.

God fornøjelse uanset dit valg ^^
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2015 kl. 13:02
Calliedu siger noget. Opgraderinger haster ikke, så kan lige så godt se, hvad den nærmere fremtid kunne bringe.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu